kaamea vatsatauti

pikku-lumikko

Aktiivinen jäsen
12.03.2007
11 917
1
36
neiti aloitti yökkäämisen perjantai lauantai välisenä yönä ja koko lauantai päivän ja iltaan asti oksensi.....vauva 1v. ripuloitti koko lauantai päivän. Sunnuntai näytti jo hyvältä, kunnes maanantaina aamuyöstä aloin minä ja koululainen ja eskarilainen yökkäämään....myös mies oksensi ja vieläpä tämä meidän pikkunen 1v.
Itse ajattelin et henki lähtee, kun tohon samaan nousi kuume ja jalkoja särki ihan sairaasti. Vielä illallakaan mikään ei pysynyt sisällä ja kaks kertaa pyörryinkin eilen....2kg lähti painosta. Nyt on vielä ainaskin yks leivänpala pysynyt sisällä........
Miksei tuohon tautiin voida keksiä lääkettä :kieh: :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
neiti aloitti yökkäämisen perjantai lauantai välisenä yönä ja koko lauantai päivän ja iltaan asti oksensi.....vauva 1v. ripuloitti koko lauantai päivän. Sunnuntai näytti jo hyvältä, kunnes maanantaina aamuyöstä aloin minä ja koululainen ja eskarilainen yökkäämään....myös mies oksensi ja vieläpä tämä meidän pikkunen 1v.
Itse ajattelin et henki lähtee, kun tohon samaan nousi kuume ja jalkoja särki ihan sairaasti. Vielä illallakaan mikään ei pysynyt sisällä ja kaks kertaa pyörryinkin eilen....2kg lähti painosta. Nyt on vielä ainaskin yks leivänpala pysynyt sisällä........
Miksei tuohon tautiin voida keksiä lääkettä :kieh: :kieh:

Mä oon kans rokotetta odotellu noita mahatautiviruksia vastaan.... Menisin kyllä ihan heti ja ottaisin ne kaikki koko perheelle, jos semmoset tulis....

Paranemisia! Tosipaljon edelleen liikenteessä eikä taida säästää perheessä ketään! Rotaanhan on rokote, mut nororokotetta on saanu odotella. Muutaman vuoden ovat (olevinaan) jenkeissä sitä kehitelleet. Ihan hirveesti viime ja tänä talvena poissaoloja just noron takia, et kannattas se rokote ihan rahallisestikin!

Yhteistyössä