Kaakonkulman Odottajat

Sitten, kun tämä odottajaporukka on siirtynyt tuonne Vauva-puolelle, niin voitaisiin alkaa järkkäämään tapaamista :)

Äiti Lpr on varmaan saanut jo pienen tulokkaan syliinsä :heart: Kuulumisia odotan malttamattomana.

Omassa navassa ei mitään uutta. Lantionseutu on tuskaisen kipeä, mutta onneksi on kauratyyny, joka auttaa pahimpaan jomotukseen. Huomenna vika neuvola ja sitten soitetaan aika sinne käynnistykseen. Enää neljä päivää siihen, kun viimeistään alkaa tapahtumaan :D

Jonspe ja Öttiäinen 41+3
 
Täällähän minä :wave: Tosin takana vähän kehnosti nukuttu yö, kun mua alkoi SUPISTAMAAN!! Illalla bongasin kait tätä kuuluisaa limatulppaa, ja yöllä vähän ennen kolmea heräsin hirveä tuskanhiki päällä. Luulin eka, että miulla on ruokamyrkytys, kun mahaan sattui älyttömästi ja teki pahaa :LOL: No, se luulo karisi nopeasti, kun siitä lähtien on noita kivuliaita suppareita tullut 15-20 min välein. Nyt pitäisi vain saada tihennettyä supistusten väliä, että päästäisiin synnärille. Pitäkäähän peukkuja!

Jonspe ja Öttiäinen 41+4
 
Kuulostaa että sen on Jonspellakin menoa nyt sitten. :) Oikein paljon tsemppiä tulevaan, jos vielä käyt täällä lukemassa.


Miulla on siivouspäivä. Ja pyykkipäivä, mutta kun on niin perkuleen kostea ilma että mitkään pyykit ei kuiva. :headwall: Tälläsinä päivinä kaipaisi niin kuivausrumpua tai -kaappia tai jotain.

AngelEyes ja masukki 32+0
 
Kuin moni täällä odottaa toista (/useampaa) lastaan? Meille siis toinen nyt tulossa.
Tuli vain mieleen kysäissä et onko kukaan käynyt tai ajatellut menevänsä vauvauintiin?
Meillä on kokemusta, esikoisen kanssa käytiin ja oli tosi mukavaa!
 
Kiitti kaikille tsempeistä! Täällä ollaan vielä ja kohta lähdetään neuvolaan. Supistusten väli vaihtelee 7-15 min välillä, joten hyvin epäsäännöllistä puuhaa vielä, mutta kivussa sentäs löytyy :LOL: Toivottavasti saisivat jotain tuolla alakerrassa aikaiseksi, ettei tarvisi kärvistellä perjantaihin asti.

Mamina: Mua ainakin kiinnostaisi tuo vauvauinti, mutta tuli vain mieleeni, että voiko sinne osallistua milloin haluaa, vai onko siellä ns. syys- ja kevätkaudet? Eli miten ja milloin sinne ilmoittaudutaan? Eikös siinä ole vauvalle jotkut paino/ikärajat? Äsh, valaiskaa tyhmää :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja mamina:
Kuin moni täällä odottaa toista (/useampaa) lastaan? Meille siis toinen nyt tulossa.
Tuli vain mieleen kysäissä et onko kukaan käynyt tai ajatellut menevänsä vauvauintiin?
Meillä on kokemusta, esikoisen kanssa käytiin ja oli tosi mukavaa!
Mie odotan neljättä ja tuon kolmosen kanssa oli tarkoitus mennä vauvauintiin Savitaipaleelle, mutta jotenkin siitä tulikin sitten jo sen hintasta että jäi väliin. Kaveri on käynyt tuolla Veljeskodilla, ajattelin että jos vaikka tän neljänne kanssa sitten yrittäisi jo oikein päästäkkin.

Painoraja taisi olla muistaakseni 4 tai 5 kiloa ja pari kuukautta tuo ikäjuttu, ainakin tuolla Savitaipaleella.

Tuossa linkki Lappeenranna Uimareiden vauvauinti-infoon.
http://www.lappeenrannanuimarit.fi/vauvauinti.php
 
Jonspe on lähtenyt jo alkuillasta sairaalaan näytille, eikä sen jälkeen oo mitään kuulunu, toivottavasti siellä ollaan jo tositoimissa. :attn: :xmas: Jänskää!


Mie aattelin ottaa selvää vauvauintimahdollisuuksista, kun itse olen kuulunut aikoinaan melkein ensimmäisiin vauvauintiryhmiin, mitä ilmeisesti Suomessa on järjestetty. Hyviä kokemuksia siitä.
 
Tyttö vauvan kanssa kotiuduttiin tänään!! Pitkään antoi odotuttaa itseään, mutta sitten syntyikin nopeesti!! Eli rv 41+5, 17.8. klo 8.47 syntyi tyttö, 3655g ja 49cm.

Synnytys siis lähti käyntiin ilman kummempia ÄSSIÄ, yöllä 3 aikaan herasin supistuksiin, sairaalaan mentiin 6.30. klo 7 olin jo 4cm auki. Päästiin saliin suoraan, siellä jo melkeen kokonaan auki. puhkastiin kalvot ja melkeen siitä sitten ponnistamaan. 12min ponnistus, ja klo 8.47 tyttö synty. ei hirveesti repemää, peräsuoleen päin kyllä (ei kiva..). sitten tuli itelle vähän härdelliä, mutta siitä myöhemmin.. ei kerenny mitään kipulääkkeitä antaa/saaha. ilokaasua, mutta mitään ei auttanu!

Nyt kaikki hyvin ja kotona ihmetellään pientä tyttöä!!!

myöhemmin palaan taas!!

äiti lpr ja tyty 3vrk
 
Onnea äiti lpr! :heart:

Jonspen ja prinsessan kohdalla päädyttiin sektioon siitä syystä, että napanuora oli kiertynyt kaulan ympärille kahdesti ja sydänäänet lähtivät heikkenemään. Nyt ilmeisesti on kaikki hyvin, toisella palstalla tuore isoäiti hehkuttaa vauvan suloisuutta. :flower:
 
Olipas kiva kyllä kuulla vauvauutisia ihan roppakaupalla, kun pitkään on oltu jännityksessä että milloin niitä saadaan. :) Sittenhän seuraavana taidetaankin olla myö lokakuiset vuorossa. Huih.

Kiva kuulla että Jonspellakin kaikki on hyvin. Varmaan on säikäyttänyt tuollainen.

Käytiin eilen ostamassa meille puutarhajyrsin ja nyt ois viikonloppuna tarkotus vähän väsätä uutta mansikkamaata tuonne pihalle. Ja vähän kasvimaata ja perunapeltoa yms. Naureskeltiin miehen kanssa että kohta on koko piha varmaan ihan mulloksella kun oikein innostuu. ;)

Masukki on alkanut nyt potkimaan ja työntelemään itseään melko kipeästi tuolla. Välillä tuntuu tosi inhottavaltakin. Ensi keskiviikkona olisi taas neuvola, näkee sitten että miten on tuo hb:n käynyt. Ei miuta kyllä onneksi väsytä kovinkaan paljon, että jos vaikka olisi korjaantunut.

Maminalta piti kysyä että minkä hintasta on tuo uinti tuolla Veljeskodilla? Miuta kovasti kiinnostaisi kyllä lähteä kanssa vauvauintiin kun itse pidän paljon uimisesta ja on kyllä tullut luvattoman vähän sitä harrastettua.

AngelEyes ja masukki 32+2
 

Yhteistyössä