kääk synttärit huomenna ja koti kuin hirmumyrskyn jäljiltä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gluteus maximus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

Gluteus maximus

Vieras
en ikinä saa tätä siivottua huomiseksi. Miten te muut saatte siivottua kahden pienen kanssa (1v ja 2v) minä en siihen pysty. |O

minkölaista ilmaa luvattu etelä-suomeen huomiseksi. Jos kattaisi ulos pöydät...

Alkuperäinen kirjoittaja ei muutaku:
kuri lapsiin.kyllä se siitä
ai kuri 1 ja 2-vuotiaisiin lapsiin :laugh: onks tää joku vitsi, tai toi piirrettyjen katsomis juttu.

mä antasin neuvoks, että siivoot mitä ehdit ja pystyt ja huomenna (jos esim miehjesi ois kotona) niin loput, eikä sitä tarvii muuta kun imroida ja järjestellä paikkoja ja laittaa tiskit, sotkuks se menee kuitenkin synttäreillä :)

Alkuperäinen kirjoittaja Aniida:
ai kuri 1 ja 2-vuotiaisiin lapsiin :laugh: onks tää joku vitsi, tai toi piirrettyjen katsomis juttu.

mä antasin neuvoks, että siivoot mitä ehdit ja pystyt ja huomenna (jos esim miehjesi ois kotona) niin loput, eikä sitä tarvii muuta kun imroida ja järjestellä paikkoja ja laittaa tiskit, sotkuks se menee kuitenkin synttäreillä :)

sama nauratti! Meillä ei oikein piirretyt kiinnosta :laugh: eikä kova kurikaan ole oikein toiminut (hihittelee) :whistle:

No joo. Täytyy yrittää pikku hiljaa..

päiväunien aikaan varmaan saat jotain aikaiseksi. meillä tuo 1v5kk tyttö auttaa siivoamaan omat lelunsa.. :D ihmettelen! yleensä siivoan kaikki lelut yhdestä paikasta ja sitten imuroin sen huoneen sun muuta, sitten on seuraavan huoneen vuoro jne.. tyttö seuraa vierestä ja kulkee itsekin moppi kädessä, huvittava näky :D meilläkään kun tuo tyttö ei viel piirrettyjen päälle tajua! siivouksen jälkeen likka levittää taas lelunsa ja ne on sitten helppo kerätä pois ku kaikki paikat on jo siistinä. ja lelut ei ole sotkua, ainakaan meillä :) olikohan tuosta apua vai saako taas haukkuja?

Raivaat pahimmat vaikka vaatehuoneeseen tai varastoon ja ovi tiukasti kiinni perästä, imuroi edes nurkat ja pyyhi pahimmat tahrat lattioista. Kun kaiken "ylimääräisen" tavaran piilottaa johonkin, näyttää jo ihmeen siistiltä =)

Jos olis tullu aikasemmin juttua, olisin voinut tulla nappaamaan sun lapset ulos vähäks aikaa, kun täällä on samaa ikäluokkaa (1v 10kk). Ja asunkin vartin matkan päässä :)

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Alkuperäinen kirjoittaja Aniida:

sama nauratti! Meillä ei oikein piirretyt kiinnosta :laugh: eikä kova kurikaan ole oikein toiminut (hihittelee) :whistle:

No joo. Täytyy yrittää pikku hiljaa..

mä sanoinkin et mä laitan ei teidän tarvii tai sit siivoovat mukana tuo 1v7kk ikäinen tykkää pyyhkii pölyjä. meillä lapset on tottunut siihen et kun siivotaan niin siivotaan ja sen saa tehdä rauhassa.

Yhteistyössä