kääk! anoppi soitti ja sanoi että meidän pitää mennä lasten kanssa huomenna sinne yöksi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja .
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

.

Vieras
ukko ei tulisi ollenkaan mukaan, enkä edes ole hyvissä väleissä sen kanssa. oli mun ukon kans sopineet että mene sinne ,että ei tarvitse olla lasten kanssa päineen viikonloppua. siellä anopin luona on muka niin hienoa että meikäläinen ei oo sopeutunut sellaiseen. sanoi että tulee aamulla hakemaan kymmeneltä. olin vaan että jaa. :O että todella mahtava viikonloppu tulosa!!!!! sitte se vaan arvostelee mua piilovittuilulla,luulee etten huomaa.

no en kaht<aa..sanoi että asia on sovittu..ja sielä on lauantaina jotku 60v mummopappa partyt. on kuulemma pestannut minut tarjoilemaan..ja niinku ei olis muutakin tekemistä..ku on 3 pientä lastakin..taidan kuitenkin kekksiä että tuli paska tauti nii ei pääse!

No minkä ikäinen oot? :o :o jos sulle voi vaan joku soittaa, että on päättäny näin ja tulee sit aamulla hakee sut tarjoilee?
Soita ja sano, että et tuu koska et haluu.

Alkuperäinen kirjoittaja .:
no en kaht<aa..sanoi että asia on sovittu..ja sielä on lauantaina jotku 60v mummopappa partyt. on kuulemma pestannut minut tarjoilemaan..ja niinku ei olis muutakin tekemistä..ku on 3 pientä lastakin..taidan kuitenkin kekksiä että tuli paska tauti nii ei pääse!
Tottakai kehtaat koska asiaahan EI ole sovittu sun kanssa. Ihme touhua jos annat noin pomputtaa itseäsi!

tää on varmaan provo...... mutta meillä on oikeesti vähän tämmönen meininki... mies lupailee mun puolesta kaikenlaista kaikille sukulaisille, anopille ym... sitte jos ei tulla anoppi valittaa... kun eihän meillä oo mitään tekemistä, ku mun ei tartte edes käydä töissä.... just joo...

Yhteistyössä