Kaaduin vauvan 8 kk kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mii"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mii"

Vieras
Menin sitten ja kompastui isohkoon kiveen pihalla ja lensin polvilleni vauva sylissä.
Sen verran ehdin suojata, että vain vaavin silmäkulma kolahti maahan. Tuli pikkusen hiekkaihottumaa. Vauva on ollu nyt ihan oma ittensä. Täytyy vaan kuitenkin seurailla, niin kuin aina lasten päätään kolhiessa. Itellä on polvet verillä.
Onni onnettomuudessa. Tää on ollu mun "pelko" jo esikoisen aikaan ja nyt se sit kävi :/ Tosin oon pelänny ryttääväni muksun alleni ja niin ei onneks nyt käyny..
Sori turha vuodatus, mutta sain taas sellaset sätkyt että.

No säikäyttäähän se! Mun mies liukastui rappusissa lapsi sylissään, lapsen reiden sivu jäi miehen pakaran alle, onneksi molemmilla oli vähän joustavaa vararasvaa ettei jalka sentää poikki mennyt! :D

jotenkin sitä kummasti osaa suojata lapsen vaikka kaatuu. en usko että sun tilanteessa lapselle on kummosesti käyny, kovempaa sitä varmaan sattuu kun se itsekseen touhuillessaan kaatuilee. tuon ikäinen herkästi muutenkin sitä päätän lyö jos esim seisomasta kaatuu.

mulla oli itellä 2 vuotias sylissä kun astuin tasanteelta alas ja kompuroin niin että nilkka murtui.. tipahin sitten polvilleni, laskin lapsen sylistäni ja vasta sitten kaaduin kivusta lopullisesti maahan :)

Minusta oli hellyttävää ja toisaalta pikkuisen ärsyttävää kun vauvat oli pieniä niin mies oli kovin huolissaan etten vaan kaadu rappusissa vauvan kans...No, mä kyllä oon aikamoinen kömpelys.

Itellä ranne hiukka aristaa. Onneks sentää ei mikään murtunu, kummallakaan.
Pahemmin toi esikko satutti päänsä, kun juoksi täysillä pöydänkulmaan. Eikä tullu aivotärähdystä silloinkaan. Yllättävän kestävää laatua nää pienet.

[QUOTE="vieras";26211625]Pitääkö sitä kännissä toikkaroida vauvan kanssa?![/QUOTE]

Voi jeesus.. mee nyt suolle. Lukiko mun tekstissä, että olisin ollu kännissä??? häh??!?!?!?

Idiootti olettamuksia jollakin. No toivottavasti sai nyt sädekehäsi taas hiukan kirkkaammaksi pätemiselläsi :D

Yhteistyössä