Kaaduin ja nyt sitte taas supistaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MissMaisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MissMaisa

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
2 415
0
36
Pojat oli suihkussa ja onnistui kastelemaan koko vessanlattian. Mä sitte sain pojat nukkumaan ja olin menossa kuivaamaan vessaa ja keräämään leluja, niin rysähdin kunnolla kyljelleni siihen lattialle, ku jalka luiskahti :|
Nyt sitte supistelee välillä napakammin ja välillä sitte supistaa kivuttomasti. Katotaan ny joutuuko taas lähtemään synnärille |O Nyt ei onneksi tuu niin tiheästi noita kipeitä, ku pari viikkoa sitten oli alle 10min väliä ja sillon ne saatiin synnärillä loppumaan... Tänään tuli rv 25 täyteen.
Kuinka sitä aina onnistuu koheltamaan, ja varsinkin nyt ku ukko on viihteellä :|

Voi ei! :( Koitahan ottaa nyt ihan levossa sitten loppuilta ja kuulostella miltä alkaa tuntumaan. Ja näytille vaan jos siltä tuntuu! Toivotaan, ettei pahempaa ois aikaan kuitenkaan saanut vaan supistukset kohta helpottaisi jo. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja plip:
:o voi ei! Kuinka pahasti kaaduit, siis sattuiko sua? Mahaan? Tarkkaile nyt ittees ja mee ihmeessä näytille jos siltä tuntuu. :hug:

Sattui vähä joka paikkaan, mutta kädellä sain sen verran vastaan, etten ihan mahalleen kaatunu. Pitää ny kattoa, jos nämä ei tästä ala rauhottumaan, niin sitte pitää käydä synnärillä. Kaikki kohellukset sattuu aina iltaisin tai viikonloppuisin :headwall:
Ärsyttävää, ku nyt on muutenki herkästi alkanu supistelemaan, niin sitte vielä tämä...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kaatumisen jälkeen on olemassa se istukan irtomisen vaara (3vrk), kannattais mennä näytille...vaikka supistuksetkin helpottais

Tätä meinasin minäkin vielä tulla lisäilemään, että kannattasko kuitenkin käydä näytillä varmuudelta. Kaatumisista kun ei koskaan tiedä mitä aiheuttaa just esim. istukalle.

Mä soittelin kyllä jo sinne ku oon tämmönen panikoiva tyyppi. Käskivät seurata noita supistuksia, jos ei ne ala loppumaan, niin sitte tulla näytille ja tietysti jos tulee kipeämmäksi, niin sitte sinne. Toivotaan, että nämä huilaamisella menis ohi.

minkä sairaalan alueella asut? Kun Kysissä (kuopio) ainakin käsketään näytille ja yleensä otetaan osastolle 3ks vrk kaatumisen jälkeen just tuon istukan irtoamisvaaran takia

Alkuperäinen kirjoittaja MissMaisa:
Pojat oli suihkussa ja onnistui kastelemaan koko vessanlattian. Mä sitte sain pojat nukkumaan ja olin menossa kuivaamaan vessaa ja keräämään leluja, niin rysähdin kunnolla kyljelleni siihen lattialle, ku jalka luiskahti :|
Nyt sitte supistelee välillä napakammin ja välillä sitte supistaa kivuttomasti. Katotaan ny joutuuko taas lähtemään synnärille |O Nyt ei onneksi tuu niin tiheästi noita kipeitä, ku pari viikkoa sitten oli alle 10min väliä ja sillon ne saatiin synnärillä loppumaan... Tänään tuli rv 25 täyteen.
Kuinka sitä aina onnistuu koheltamaan, ja varsinkin nyt ku ukko on viihteellä :|

Voi ei :( :hug:
Minä kaatusin kaks viikkoa ennen la.ta. Kaupungilla oli tiet ihan sulat ( helmikuu ) ja siellä oli noin kolkytsenttiä halkasijaltaan oleva lätäkkö ja minä taitavasti astuin siihen ja liukastuin. Suoraan vatsalleni :x Kädestä nahkat pois, polvet verille ja oikealle puolelle vatsasta komea mustelma.
Soitin synnärille ja käskivät tarkkailla olotilaa. Kymmenen aikaa illalla oltiin sitten miehen kanssa synnärillä sydänkäyrässä reilu puol tuntia ja ultrassa kun vauva ei tuntunut liikkuvan.
Mutta kyllä se liikkui. Supistuskäyrät nous aika korkeelle ja niitä käskettiin tarkkailla ( oli enää vajaa viikko aikaa suunniteltuun sektioon ) ja hyvin onneksi meni sinne asti =)

Tarkkaile oloasi, sinulla tosiaan vielä ihan liian vähän viikkojakin :( :hug:

Supistukset muuttui yön mittaa ihan kivuttomiksi ja loppui siinä ennen viittä. Eipä paljo tullu nukuttua. Kävin sitte tänään vielä tarkistuttamassa, että kaikki on ok. Hyvältä näytti. Sairasloma vaan jatkuu, tuskin musta enää työelämään on :|

Yhteistyössä