Ka - "kalluppia" pukkaa!! :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FreezeCat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
lucifer - se on kyllä mekoisen kummallista, että vaikka kuinka yrittää ennakoida tilannetta ja ajattelee tekevänsä sopivan kokoisen takinan, josta sitten oikeesti jäisikin jotain jäljelle, niin...no saa sitten jälleen katsella tyhjiä vateja :D! Mitenhän lie meikäläisten käy :whistle:....

LauhkeaLehmä - ei Vapun aikaan voi olla dieetillä! Ja sitä paitsi munkit on oivallinen joskin myös hetkellinen - onneksi! - tsemppilohdutuspalkinto aikaisemmista kulinaristisista kieltäymyksistä, joten - anna palaa vaan :p, ehtii sitä sitten Vapun jälkeenkin takaisin siihen ruotuun :).

Minun pitäisi joskus valmistaa myös munkkeja. En ole vielä koskaan jaksanut tai viitsinyt kyseistä asiaa tehdä.

Mulla asiaan perehtymisen ponnahduslautana toimi oma perhe - kun lapsia tuli ja isommiksi sitten kasvoivat, niin silloin vasta uskaltauduin moiseen hommaan. Varsin noviisi olen vieläkin, takana ei ole kuin muutama hassu kerta ja aina samalla jännityksellä näitä väännän...toi paistaminen kun on :kieh:... Mutta jännityksestä huolimatta - on tää niin kivaa puuhaa...vaikka todellakin kuuma tulee, huh huh!

Minäki rupesin munkinpaistoon pitkästä aikaa, vuosien (ellei vuosikymmenten?) tauon jälkeen, kun tuli lapsille luvattua. Odotin katastrofia, mut 30 pikkumunkkia tuli yllättävän helposti, ihan normikattilassa (ei toki teflon) ja rypsiöljyllä. Ja kuulema hyviäkin ovat. Ite en uskalla maistaa, jos jää putki päälle. :)

Muuten siis yllättävänki helppo homma, mt tän ah, niin ihanan rasvakerroksen naamalla olin kyllä autuaasti unohtanu...

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä