V
vierailija
Vieras
En mä ajatellutkaan että tämä ikuisuuksia kestää. Tiedän että tää on sota.Kiitos vinkistä, tulin ilmottamaan kaikki viestit![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En mä ajatellutkaan että tämä ikuisuuksia kestää. Tiedän että tää on sota.Kiitos vinkistä, tulin ilmottamaan kaikki viestit![]()
Miksi, ei riko sääntöjä millään tavalla.Ilmoita samalla koko paska
Ei vois vähempää kiinnostaa.Kiitos vinkistä, tulin ilmottamaan kaikki viestit![]()
Mikä ketju tää on. Surkeesti kirjotettu ainakin.Testataas.
Kaunis slovenialainen huohottaa hiestä märkänä sylissäni. Kuumat kosketukseni saavat hänet sekoamaan himosta ja kohta hän on valmis päästämään kaiken sen pehmeän ja kostean kauneuden vatsalleni.
Rakkaus voittaa aina sodat. Etenkin K- Kirjainten Rakkaus.En mä ajatellutkaan että tämä ikuisuuksia kestää. Tiedän että tää on sota.
Olen siitä aivan varma. Katseet ovat sen laatuisia.KK ja K, tapahtuiko tosiaan Amerikan reissulla jotakin?
Uuhh niin paljon perseitä.Kyllä tänne nyt pitää mahtua sekä balkanilaiset, virolaiset, hollantilaiset ja jopa ruotsalaiset ja kanadalaisetkin!
Ja kulkivat peräkanaa joka paikassa kuin majakka ja perävaunu.Olen siitä aivan varma. Katseet ovat sen laatuisia.
Keskustelu yhdessä toisessa ketjussa estettiin, niin tultiin hetkeksi tänne. Se on testi.Mikä ketju tää on. Surkeesti kirjotettu ainakin.
Tää on hyvä runosäilö. Ei mua kiinnosta sen lisäksi kuin KK ja kombot sekä trollaus.Tätä paikkaa voi ainakin käyttää ficci/runosäilönä. Jos joku haluaa edelleen jatkaa myös kompostissa, niin tallenteet tänne
EiKK ja K, tapahtuiko tosiaan Amerikan reissulla jotakin?
Oliko työn lomassa pieniä hetkiä kahdestaan? Vai jopa salaa jaettu hotellihuone?Olen siitä aivan varma. Katseet ovat sen laatuisia.
Onko kk:lla yhtä hyvä perse kuin k:lla![]()
Kn persikan voittanutta ei ole. Mut kk osaa arvostaa sitä. Palvoa sitä jopa. K tietää sen.Onko kk:lla yhtä hyvä perse kuin k:lla![]()
Please kerro näistä lisää![]()