k-market ja pankkikortin tarkistus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vr
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vr

Vieras
eli saan rahaa perjantaina ja olisi pakko käydä ostoksilla ennen sitäkin, rahaa vaan ei oo tilillä tarpeeksi..
Onkohan k-marketeissa sitä tarkistusta normaali pankkikorteissa?

no jos tilillä esimerkiksi 30e niin eihän se sitä saldoa kaiketi sen kummemmin tarkista jos ostaakin vaikka 50 eurolla?
bensa-automaatithan tekee tarkistuksen, mutta muistaakseni riittää, että saldo 5e ja voi sitten tankata vaikka 20 eurolla..
kurja tilanne :(

Kaikissa K-kaupoissa on kyllä päätteet, jotka pystyy tarkistamaan saldon. Se riippuu ihan sun kortista ja pankista (ja teidän välisestä sopimuksesta) että tarkistaako se.

Alkuperäinen kirjoittaja vr:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
Tarkenna vielä millainen on normaali pankkikortti?

no siis ettei ole mikään electron, joka luokitellaankin kyllä luottokortiksi.

Mutta onko siinä kuitenkin siru, vaikka onkin Pk? Niitä mun tuntumani mukaan menee automaattiselle tarkistukselle useammin kuin siruttomia höylättäviä.

Mutta onko siinä kuitenkin siru, vaikka onkin Pk? Niitä mun tuntumani mukaan menee automaattiselle tarkistukselle useammin kuin siruttomia höylättäviä.

juu on siru. Mulla on menny ennenkin kyllä miinukselle esim. siwassa ostaessa, mutta ehkä on parasta ostaa vaan ne ihan pakolliset, että pärjää..

Alkuperäinen kirjoittaja salla:

electron ei kyllä ole missään luokittelussa luottokortti

kaupassa olin ennen myyjänä ja kuitissa luki aina luottokortti..siis vaikkei luotto-ominaisuuksia olekkaan

Höpö höpö ne koneet mitään saldoo tarkista, ne pystyy vaan katsoon onko siellä ostosten loppusumman verran katetta. Ei ne tiedä onko sulla tilillä tonni vai kaks, jos haluut ostaa kympin tavaran.

Yhteistyössä