V
vierailija
Vieras
Niiden perseet ei paljoa eroa.Ai Häärijän perse?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Niiden perseet ei paljoa eroa.Ai Häärijän perse?
King Häärijä huolehtiiJesse on kiertuemanageri, jonka tehtävä nimenomaan on huolehtia et kiertueilla aikataulut yms toimii. Samalla lailla kaikilla muillakin isommilla kiertävillä artisteilla on kiertuemanageri. Usko pois. K on aikuinen mies, joka varmasti osaa pitää huolta omasta elämästään ihan itse.
Häärijän perse on pienempi ja kolmion mallinen.Niiden perseet ei paljoa eroa.
Offin perusteelle K:n peppu ylikehuttu.Häärijän perse on pienempi ja kolmion mallinen.
Ei se kyllä ihan välttämättä osaa. Hovia pitää olla aina mukanaJesse on kiertuemanageri, jonka tehtävä nimenomaan on huolehtia et kiertueilla aikataulut yms toimii. Samalla lailla kaikilla muillakin isommilla kiertävillä artisteilla on kiertuemanageri. Usko pois. K on aikuinen mies, joka varmasti osaa pitää huolta omasta elämästään ihan itse.
Niin on semmonen perus papansuppuperseHäärijän perse on pienempi ja kolmion mallinen.
Käärijällä kunnon bubble buttHäärijän perse on pienempi ja kolmion mallinen.
Jessestä riippuvaisuusvibat, hah. Se maadoittaa Kärtsän ja katsoo vähån perään. Lähti viisuihinkin nimenomaan "maadoittamaan" Häärijä on täysin turha kapistus. Sopii perseenhaistelumongoloidin rooliin.
Höpön löpöä.Käärijällä kunnon bubble butt![]()
Ei se kyllä ihan välttämättä osaa. Hovia pitää olla aina mukana
Lue hemmetti haastatteluja äläkä kääntele asioita mieleiseksesi Nimenomaan Jessen ja K:n haastattelussa Jesse käytti juuri tuota "maadoittaa" -termiä.Vai maadoittamaan. Oli kaveriaan kannustamassa ja vapaapäivän viettivät yhdessä + muutama muukin kaveri oli mukana. Se irtiotto viisukuviosta oli se sun täällä jatkuvasti jankkaama maadoitus. Kärtsällä oli oma viisutiimi ja tiukka aikataulu, ei siellä ketään ylimääräisiä maadoitusantenneja pyörinyt.
Ps. Oikeasti Jessen piti alunperin olla tulkkausapuna. mutta huomattiin, ettei sitä tarvittukaan.
Häärijän pikkuveljen tekemä youtubevideo"Valojen takana"oli kiva.Mukava nähdä myös bäkkärielämää ja muuta,mikä jää meiltä piiloon.Ilmeisesti sarja,johon tulee jatkoa myöhemmin.
Ei ainakaan naisavustajista kotonaan....Ja kavereiden pitää katsoa sohlon peräänJa tämän päätelmän teet .... somen perusteella? K on sosiaalinen ihminen ja viihtyy porukoissa ja somettaa, kun on kivoja juttuja. Ei kukaan postaa koko elämäänsä someen, joten turha kuvitella, että tietäisit asiasta yhtään mitään. K on nimenomaan haastiksissa puhunut siitä, että tarvitsee välillä yksinoloa.
Onko tuo K:nKn rantapeite näkyy C:n uudessa kuvassa.
Lue hemmetti haastatteluja äläkä kääntele asioita mieleiseksesi Nimenomaan Jessen ja K:n haastattelussa Jesse käytti juuri tuota "maadoittaa" -termiä.
Etpä näemmä ole. Ja kun et ole, kannattaisi vaieta tuosta asiastaOlen kuullut ja lukenut kaikki haastikset silloin aikanaan. Älä yritä päteä. Moneen kertaan tästä on tapeltu täällä ja silloinkin kävi ilmi, ettet kaikkia juttuja tiennyt. Käytä nyt helvetti järkeäsi edes. Mitä se maadoittaminen käytännössä on? No eikö se vapaapäivä ollut sellainen. Ei Jesse siellä ollut kädestä pitämässä., on tarkat säännöt siitä, kuka saa olla ja missä. Oikeastiko kuvittelet, et K on sanonut Jesselle: tule maadoittamaan minua viisuihinEiköhän Jesse vaan jälkikäteen keksinyt ton sanan kuvaamaan omaa olemistaan siellä, kun tulkkina ei tarvinnut toimiakaan.
Niinpäs taitaa muuten olla.Kn rantapeite näkyy C:n uudessa kuvassa.
Tiedätkö sä edes mitä maadottaminen tarkottaa? Vie ajatuksia pois itse kilpailusta ja siitä härdellistä, sitähän se siellä teki.Olen kuullut ja lukenut kaikki haastikset silloin aikanaan. Älä yritä päteä. Moneen kertaan tästä on tapeltu täällä ja silloinkin kävi ilmi, ettet kaikkia juttuja tiennyt. Käytä nyt helvetti järkeäsi edes. Mitä se maadoittaminen käytännössä on? No eikö se vapaapäivä ollut sellainen. Ei Jesse siellä ollut kädestä pitämässä., on tarkat säännöt siitä, kuka saa olla ja missä. Oikeastiko kuvittelet, et K on sanonut Jesselle: tule maadoittamaan minua viisuihinEiköhän Jesse vaan jälkikäteen keksinyt ton sanan kuvaamaan omaa olemistaan siellä, kun tulkkina ei tarvinnut toimiakaan.
Juuri tuoTiedätkö sä edes mitä maadottaminen tarkottaa? Vie ajatuksia pois itse kilpailusta ja siitä härdellistä, sitähän se siellä teki.
Ei ainakaan naisavustajista kotonaan....Ja kavereiden pitää katsoa sohlon perään