V
vierailija
Vieras
Menepä itse, kirjoitan mitä haluan että.Mene muualle, hän saa puhua kyllä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Menepä itse, kirjoitan mitä haluan että.Mene muualle, hän saa puhua kyllä.
Koko joulun, korjaan, koko domenin ajattelin jatkaaKauanko vielä veetuilet tostakin väärinymmärryksestä?
Mene muualle valittamaan, hän saa kirjoittaa mitä haluaa että.Menepä itse, kirjoitan mitä haluan että.
Tykänny vaikka mistä postauksista, on puhelin kädessä mutta ei itse postaa mitäänKärtsä on ehtiny tykkäämään Vene-Jartsan uudesta päivityksestä
Kuten mistä?Tykänny vaikka mistä postauksista, on puhelin kädessä mutta ei itse postaa mitään
Niin. Itsellänikin on vatsa löysällä, olikohan sienisalaatti pilaantunut.Mene muualle valittamaan, hän saa kirjoittaa mitä haluaa että.
Sössön sössön.Mene muualle valittamaan, hän saa kirjoittaa mitä haluaa että.
Loistavaa argumentointia, erittäin sivistynyttä.Sössön sössön.
Kaikista muista paitsi boitsun julkaisuista.Kuten mistä?
Minäkin oisin instattomana kiinnostunut kyllä.Kaikista muista paitsi boitsun julkaisuista.
Miks sulle pitää kaikki olla selostamassa, katso itse instasta
Katoin kyllä kaikki mahdolliset läpi, mutten löytänyt ainuttakaan muuta tykkäystä näin joulunaikaan. Mutta täällä on jollain ilmeisesti parempaa tietoa (tosin epäilen, että on)Minäkin oisin instattomana kiinnostunut kyllä.
Hauska joulunajan visa
Etsi hiiri pässien joukosta.
No sitten oot harvinaisen paska etsimäänKatoin kyllä kaikki mahdolliset läpi, mutten löytänyt ainuttakaan muuta tykkäystä näin joulunaikaan. Mutta täällä on jollain ilmeisesti parempaa tietoa (tosin epäilen, että on)
Kekätossarilla ollu taas työntäyteinen ilta poistellaHauska joulunajan visa![]()
Etsi paska hiirten joukostaNo sitten oot harvinaisen paska etsimään
Kaikilla on paska?Etsi paska hiirten joukosta
![]()
![]()
Etsi paska hiirten joukosta
![]()
![]()
Typerys.Kauneimmat jouluvalot on jouluvieraiden autojen takavalot.
No ei ole moni muukaan, pöljä.Niin kun täällä ei enää saa puolustaa itseään ja kertoa etten ole mummoikäinen.