V
vierailija
Vieras
No minua ei tossarina haittaa, ymmärrän ton ärsyyntymisen.Itsekin olen tossari ja tämä sinun kielenkäyttösi on ala-arvoista. Olet häpeäksi tossareille.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No minua ei tossarina haittaa, ymmärrän ton ärsyyntymisen.Itsekin olen tossari ja tämä sinun kielenkäyttösi on ala-arvoista. Olet häpeäksi tossareille.
Kekätossarilla on korkki auki, en tuomitse![]()
Eli et erota henkilöitä edes, onnea vaan.Siihen riittää nähtävästi ihan vain se, et mainitsee Kärtsällä olevan miespuolisia faneja. Sen jälkeen lähtee kekältä sokka irti ja korkki pullosta.
Eli et erota henkilöitä edes, onnea vaan.
Aivan uskomattomat denialit sulla kylläKyllä ne Käärijän fanit on naispuolisia. Olen videoista tämän pystynyt päättelemään.
Shippaajan homomies keikalla olosta on puhuttu vaan.Miten tämä hahmo sitten näkyi olevan K:n keikalla, jos siis on hahmo?
Ei ole mitään ennustajaa, enkä puhu häneksi nimitellystä.Ennustaja joo, mutta nyt puhutaan muista.
Aika moni homomies kylläkin haaveilee, että pääsee polvistumaan K:n eteen...Kyllä ne Käärijän fanit on naispuolisia. Olen videoista tämän pystynyt päättelemään.
Kekätossari tuntee kaikki homomiehet ja mistä he tykkääOtetaan kaikki tuoppi kekätossarin kunniaksi, tehnyt miehen työn![]()
No niin on ne muutkin sivulangat hiljaisia. Kyllä se taas vilkastuu, kun tulee uutta aitoa spekuiltavaa / puhuttavaa.Niinpä. Bojania varten piti perustaa sivulanka kun häntä ei haluttu pääkanavalleJa se lanka hiljeni heti ensimmäisen päivän jälkeen.
Tietäjiä ollaan.Kolme itämään tietäjää eikun siis tossaria.
Aika moni homomies kylläkin haaveilee, että pääsee polvistumaan K:n eteen...
Kaikki suoraan ennustajan suusta, sori hani, hän käyttää niin kaunista ja sivistynyttä kieltäNyt oli huono trollaus K fani reppanalta.
Älä aliarvioi homojakaan.Aika moni homomies kylläkin haaveilee, että pääsee polvistumaan K:n eteen...
Älä aliarvioi kekätossaria, joka tuntee kaikki homot.Älä aliarvioi homojakaan.
Nimimerkillinen taitaa olla, ja sellaisia on täällä vaan yksi tai sit joku hänen matkijansa, eihän näistä ikinä tiedä. Minun kekätossarin kirjoituksia ne ei ainakaan ole.Kaikki suoraan ennustajan suusta, sori hani, hän käyttää niin kaunista ja sivistynyttä kieltä![]()
Kiitos kehuista, en niputakaan tosiaan kaikkia ihmisiä samaan kastiin.Älä aliarvioi kekätossaria, joka tuntee kaikki homot.
Eihän ole vaan tänään ja eilenkin on niihin kirjoitettu.No niin on ne muutkin sivulangat hiljaisia. Kyllä se taas vilkastuu, kun tulee uutta aitoa spekuiltavaa / puhuttavaa.
Eli aito/syklaami?Nimimerkillinen taitaa olla, ja sellaisia on täällä vaan yksi tai sit joku hänen matkijansa, eihän näistä ikinä tiedä. Minun kekätossarin kirjoituksia ne ei ainakaan ole.
kysy lisää esim Antti H:lta (Älä aliarvioi homojakaan.
Otetaan kaikki tuoppi kekätossarin kunniaksi, tehnyt miehen työn![]()