V
vierailija
Vieras
Onko Boitsi ja Tsiila eronneet, niillä oli tiimipaidatkin![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Onko Boitsi ja Tsiila eronneet, niillä oli tiimipaidatkin![]()
Ei tietenkään haudata yhtään mihkään, hölmöläinen.Jaa, Bojan sit julkaisee Supersonicista version jonkun serbialaisen räppärin kanssa. Ilmankos se on malttanut olla hiljaa siitä K-yhteistyöstä. Toivottavasti se nyt haudataan hiljaisesti.
Noi trollaukset ei ole hauskoja, esität vaan shippaajaa.Mua itketyttää ja haukotuttaa, kun kaikki on yhdessä ja eroaa joka viikko![]()
Mä sanoinkin että toivottavasti. Kyllä täällä hölmömpiäkin asioita toivotaan.Ei tietenkään haudata yhtään mihkään, hölmöläinen.
Miten sä voit vähätellä mun tunteitaNoi trollaukset ei ole hauskoja, esität vaan shippaajaa.
Mappi ö:ssä ollut jo pitkään ja eiköhän sinne jää.Jaa, Bojan sit julkaisee Supersonicista version jonkun serbialaisen räppärin kanssa. Ilmankos se on malttanut olla hiljaa siitä K-yhteistyöstä. Toivottavasti se nyt haudataan hiljaisesti.
Olet juuri voittanut valehtelijoiden klubin kultamitalin. Onnea!
Makunsa kullakin.Dz on miljoona kertaa kauniimpi kuin Bojan tai Jere. Bojan on kuivakka ja harmaa pappa. Jere ryppyinen taapero.
TrolololEn mä sille mitään voi, jos KB shipparit toivovat Bojanin ja Dzeikun eroa.
Noi trollaukset ei ole hauskoja, esität vaan shippaajaa.
Kuka tahansa on kaunis kun sellanen ammattilaisarmeija puleeraa sitä joka päivä. Ja kun ei oikea elämä pääse kolhaisemaan.Dz on miljoona kertaa kauniimpi kuin Bojan tai Jere. Bojan on kuivakka ja harmaa pappa. Jere ryppyinen taapero.
Trololol
Kumosin sen väitteen vain tossareita koskien, haukkujia on ne, jotka näitä seuraajiakin kyttää. Ja ylipäätän seuraavat jotain Dz uraa ja muuta.Ai ne shippaajat on sitä mieltä että naiset on rumia ja inhottavia? Just sanoitte että shippaajat ei hauku naisia
Kuka tahansa on kaunis kun sellanen ammattilaisarmeija puleeraa sitä joka päivä. Ja kun ei oikea elämä pääse kolhaisemaan.
Siis en usko edes mihinkään suhteeseen, pöljä.Ei kellään muulla ole tarvetta toivoa heidän eroa. Normaalit ihmiset on onnellista siitä et B on löytänyt onnen & rakkauden Dz:stä
Mutta se tyyliDz on miljoona kertaa kauniimpi kuin Bojan tai Jere. Bojan on kuivakka ja harmaa pappa. Jere ryppyinen taapero.
Kumosin sen väitteen vain tossareita koskien, haukkujia on ne, jotka näitä seuraajiakin kyttää. Ja ylipäätän seuraavat jotain Dz uraa ja muuta.
Ja Bojanille ei edes maskeeraus auta vaan pappamainen kulahtanut ulkomuoto ja ienhymy loistaa epäesteettisyydellään.Sama Jerellä. Kun maskeeraaja häippää lähistöltä, niin ryppyinen ja kaljuuntuva pullataapero kuoriutuu meikin alta pois.
Mutta se tyylimikä toi uusi asukin on, tulee mieleen lähinnä joku venäläinen täti-ihminen jakkupuvussaan...
Kumosin sen väitteen vain tossareita koskien, haukkujia on ne, jotka näitä seuraajiakin kyttää. Ja ylipäätän seuraavat jotain Dz uraa ja muuta.
Miks mun onneeni vaikuttais mitenkään jonkun slovakkipojan naisseikkailut? Enempi olisin onnellinen, jos tää poika voitais jo unohtaa täältäEi kellään muulla ole tarvetta toivoa heidän eroa. Normaalit ihmiset on onnellista siitä et B on löytänyt onnen & rakkauden Dz:stä
Ja lättäpersekin roikkuu.Ja Bojanille ei edes maskeeraus auta vaan pappamainen kulahtanut ulkomuoto ja ienhymy loistaa epäesteettisyydellään.