V
vierailija
Vieras
MIstä on pienet tytöt tehty? Pulleista pötseistä ja ohuista käsivarsista. Siitä on pienet tytöt tehty.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
MIstä on pienet tytöt tehty? Pulleista pötseistä ja ohuista käsivarsista. Siitä on pienet tytöt tehty.
Mitä sä oikein mietit? Seko.Ei ees oo warnerin bändi. Kuumaa. Mitähän Kalle sanoo.![]()
No en ole puhunut sanaakaan Viivistä kyllä.Oot se Viivin käsivarsityyppi![]()
Onnittelut syksyn vammaisimmasta kommentista.Ei ees oo warnerin bändi. Kuumaa. Mitähän Kalle sanoo.![]()
Mun tuoteseloste! Ilman rypsiölyä!Mistä on kateelliset mummot tehty? Roikkuvasta ihosta, pissanhajusta ja vittumaisuudesta. Siitä on kateelliset mummot tehty.
Miks olis, eihän se alkuun näyttänyt J:n kädeltä edes, ihan normaalia erehtyä siitä.Tais olla trolli tää asian kieltävä
En kyllä tossarina näe tässä minkäänlaista uhkaa Bojanin ja Jeren jutun osalta, Jere ei ole osoittanut eikä suunnannut Johannesta kohtaan lähellekään sen veroisia katseita ja tekemisiä, mitä kaikkia on ollut Bojanin kanssa.
Miks olis, eihän se alkuun näyttänyt J:n kädeltä edes, ihan normaalia erehtyä siitä.
En kyllä tossarina näe tässä minkäänlaista uhkaa Bojanin ja Jeren jutun osalta, Jere ei ole osoittanut eikä suunnannut Johannesta kohtaan lähellekään sen veroisia katseita ja tekemisiä, mitä kaikkia on ollut Bojanin kanssa.
Sellainen taidat olla ihan itse.Onnittelut syksyn vammaisimmasta kommentista.
Et pilaa nyt tätä.Ei se haittaa. Mä sain polttoainetta, kun kuvittelen kuinka Kärtsä kietoo ohuet tytönkäsivartensa ihastuksensa ympärille ja kuiskaa "pidäthän musta tiukasti kiinni"![]()
Oon kylläkin ihminen, en kommentti.Sellainen taidat olla ihan itse.
Mitä sinä Jeren katseista tiedät?En kyllä tossarina näe tässä minkäänlaista uhkaa Bojanin ja Jeren jutun osalta, Jere ei ole osoittanut eikä suunnannut Johannesta kohtaan lähellekään sen veroisia katseita ja tekemisiä, mitä kaikkia on ollut Bojanin kanssa.
Et pilaa nyt tätä.En kyllä tossarina näe tässä minkäänlaista uhkaa Bojanin ja Jeren jutun osalta, Jere ei ole osoittanut eikä suunnannut Johannesta kohtaan lähellekään sen veroisia katseita ja tekemisiä, mitä kaikkia on ollut Bojanin kanssa.
Enpä tollaisia allergisoivia halppistuotteita käytä.Mikä on paras Family Fresh suihkusaippua? Mun mielestä Warm Vanilla
No en ole trolli mutta tånä aamuna ei ollu tarpeeksi kirpakka sää glögilleSe muka aamuisin juova känniääliö on pelkkä paskainen trolli, kuvittelitko oikeasti nuo "raportoinnit" oikeaksi tapahtumaksi?![]()
En. Täähän on kaikki trollausta.Se muka aamuisin juova känniääliö on pelkkä paskainen trolli, kuvittelitko oikeasti nuo "raportoinnit" oikeaksi tapahtumaksi?![]()