V
vierailija
Vieras
Nii mullakin. Näppään sitten "vierailija"Tää kysyy vähän väliä "nimimerkkiä"
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Nii mullakin. Näppään sitten "vierailija"Tää kysyy vähän väliä "nimimerkkiä"
Ja radiosta rokkia!Yäk. Perseestä tulee paskaa.
Sä oot se, joka kauhisteli joulutortuilla herkuttelua!Tuskin oot sitä nähnyt, tollainen videon pehva olis kauhistus itelleni omata, oon siroluinen muutenkin, ei sopisi kuvaan.
Voi olla, en se ekaks kirjoittanut ainakaan tosin.Sä oot se, joka kauhisteli joulutortuilla herkuttelua!
Se on sitä latinomeininkiä, jota suomalaisen jäyhän juntin voi olla vaikea ymmärtää.Oli se perse sitten millainen tahansa toi hetkutus (twerkkaus) on kyllä yksi vastenmielisimmistä jutuista mitä keksitty. Eikä se hieno nimi (twerkkaus) tee siitä yhtään parempaa. Ällöttävää miten perseet hyllyy ja hetkuu.
Oisko nätimpää, kun isosti varustetiut miehet tekis helikopteria ryhmässä?Oli se perse sitten millainen tahansa toi hetkutus (twerkkaus) on kyllä yksi vastenmielisimmistä jutuista mitä keksitty. Eikä se hieno nimi (twerkkaus) tee siitä yhtään parempaa. Ällöttävää miten perseet hyllyy ja hetkuu.
No nyt oli huono yritys jopa sinultaTämäkö on sitä älykästä huumoriasi![]()
Osu ja uppos selkeästiNo nyt oli huono yritys jopa sinulta
No enpä nyt sanoisi ihan noinkaan.VItso että tuo pänikkäasun seksiys npusi 100% (jatko)lahkeiden ja keskivartalon peittämisen myötä. Ukko piteni 10 cm optisesti
Miten niin ku en vastannut sinulle edes, ei ollut huumoria siinä kohtaa.Osu ja uppos selkeästi![]()
Heh heh, mistä tiedät kenelle vastaat., vainoharhainen.Miten niin ku en vastannut sinulle edes, ei ollut huumoria siinä kohtaa.
Mitä ihmettä, tiän kyllä onko se vastaaja minä vai en, tahvo.Heh heh, mistä tiedät kenelle vastaat., vainoharhainen.
Mitä ihmettä, tiän kyllä onko se vastaaja minä vai en, tahvo.
VItso että tuo pänikkäasun seksiys npusi 100% (jatko)lahkeiden ja keskivartalon peittämisen myötä. Ukko piteni 10 cm optisesti
Ei pääse kyllä perse oikeuksiinsa.Ehkä 2 %. Silti ollaan "seksiyden" kanssa kyllä pahasti pakkasella vieläkin. Sama vastenmielinen säkitys persamuksessa vaikka mittasuhteet hiukan paranikin.
Mua inhottaa ne kalsareitten näkymiset. En tiedä paljonko Tallinnassa näkyi, mut ei jotenkin kyllä seksiä ainakaan lisää. Ihmettelin kyl Vain elämäässä kun Latellakin näkyi. Tyylikäs heppu kuitenkin muuten. En voisi kuvitella et Johanneksella näkyisi. Mautonta.Ehkä 2 %. Silti ollaan "seksiyden" kanssa kyllä pahasti pakkasella vieläkin. Sama vastenmielinen säkitys persamuksessa vaikka mittasuhteet hiukan paranikin.
Ei.Oisko nätimpää, kun isosti varustetiut miehet tekis helikopteria ryhmässä?
Tämä.Ehkä 2 %. Silti ollaan "seksiyden" kanssa kyllä pahasti pakkasella vieläkin. Sama vastenmielinen säkitys persamuksessa vaikka mittasuhteet hiukan paranikin.
Jerellä ois kiva nähdä joskus jotkut hyvin persuksista istuvat farkut tms, sillain et perse erottuisi ääriviivoineen. Vois olla aika hot.Ei pääse kyllä perse oikeuksiinsa.