V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ilmoitelkaa ton hullun kommentit, että häipyy täältä!!!!
HäivyNär tror du att vi får de första bilderna på B och Dz tillsammans
Häivy täältäVar inte så trångsynt nu. Varför skulle man inte kunna diskutera äkta känslor även på svenska?
HäivyNär åker K till Basel, i dag kanske?
Häivy!!!Detta är nu en svenskspråkig tråd.
Häivy täältäNär åker K till Basel, i dag kanske?
Häivy täältäDet är inte heller förbjudet att skriva på svenska här.
Har du lyssnat på Hoojas nya låt? Jag tycker den var ganska tråkig, hoppas det och K kommer att släppa fler nya låtar tillsammans.
Jag brydde mig inte heller om det. En lyssning räckte.Har du lyssnat på Hoojas nya låt? Jag tycker den var ganska tråkig, hoppas det och K kommer att släppa fler nya låtar tillsammans.
I morgon tror jag, H hadde fem och tolv i sin klocka.När åker K till Basel, i dag kanske?
Ilmoitelkaa kaikki nää kommentit niin saadaan tää henkilö poistettua!Du vill att vi rapporterar dina kommentarer.
Häivy!!Har du lyssnat på Hoojas nya låt? Jag tycker den var ganska tråkig, hoppas det och K kommer att släppa fler nya låtar tillsammans.
Kaikki sun kommentit on ilmoitettu.Jag väntar också på en ny låt från dem.
Ilmoitettu.Jag brydde mig inte heller om det. En lyssning räckte.
Nej!Visst ska inte han också åka dit? Jag skulle inte alls bry mig om att träffa honom.I morgon tror jag, H hadde fem och tolv i sin klocka.
Ilmoitettu.I morgon tror jag, H hadde fem och tolv i sin klocka.
Ilmoitettu.Svårt jobb att rapportera alla "häivy"-meddelanden som olämpliga och försöka hålla konversationen på svenska, men vi kan göra det här
Imoitettu.Nej!Visst ska inte han också åka dit? Jag skulle inte alls bry mig om att träffa honom.
Jag också, dom hadde så otrlolig kemiJag väntar också på en ny låt från dem.
Ilmoitettu.Jag också, dom hadde så otrlolig kemi
Tycker du om OJOJOJ?Oj oj. Onpas täällä ollu kerrankin asiassa pysytteleviä ficcejä eilen