V
vierailija
Vieras
Ei tule, vaan Turkista alunperin niinkuin joku kirjoittikin.Joo. Hassua, etten ole kuullut tätäkään aikaisemmin, että kyseinen sana tulee noin suoraan sieltä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei tule, vaan Turkista alunperin niinkuin joku kirjoittikin.Joo. Hassua, etten ole kuullut tätäkään aikaisemmin, että kyseinen sana tulee noin suoraan sieltä.
No voi prklMutta muuri odottaa juu..sea
Tämä. Puit niin sanoiksi, mikä mua niin syvästi vtuttaa Bojereshipissä/shippareissa (=joista nm70% tossareita)Tätä en ole koskaan ymmärtänyt tosishippareissa. Ei ees pidetä Jerestä, mut silti hänet halutaan yhteen Bojanin kanssa.
Jere on ihana!Livenä sen voi todeta paremmin.En yhtään ihmettele,että kaikki häneen ihastuu.Valoisa luonne ja sharmi.Seksikkyys ei riipu mistään vartalon muodoista.Tosi hot!Ottasin koska vaan.Tätä en ole koskaan ymmärtänyt tosishippareissa. Ei ees pidetä Jerestä, mut silti hänet halutaan yhteen Bojanin kanssa.
En minä ole ainakaan sanonut, etten muka ollenkaan pitäisi.Tätä en ole koskaan ymmärtänyt tosishippareissa. Ei ees pidetä Jerestä, mut silti hänet halutaan yhteen Bojanin kanssa.
Se on totta että mitä Bojan muka näkee Jeressä. Miksi hän valitsee maailman ihmisistä juuri Jeren.
Hän on miellyttävä muuten, muttei minulle ollenkaan siksi, että olisi seksikäs tai miehenä kiinnostava. Siksi on vaikea ymmärtää, että B olisi hänestä hullaantunut. Makuasia tietysti täysin.Jere on ihana!Livenä sen voi todeta paremmin.En yhtään ihmettele,että kaikki häneen ihastuu.Valoisa luonne ja sharmi.Seksikkyys ei riipu mistään vartalon muodoista.Tosi hot!Ottasin koska vaan.
Ihan eri tyylisiä. En näe minäkään.Hän on miellyttävä muuten, muttei minulle ollenkaan siksi, että olisi seksikäs tai miehenä kiinnostava. Siksi on vaikea ymmärtää, että B olisi hänestä hullaantunut. Makuasia tietysti täysin.
Vastailetko itsellesi?Ihan eri tyylisiä. En näe minäkään.
Voi Bojan raukkaa, mummo täällä kokee suurta samanlaisuuttaHän on miellyttävä muuten, muttei minulle ollenkaan siksi, että olisi seksikäs tai miehenä kiinnostava. Siksi on vaikea ymmärtää, että B olisi hänestä hullaantunut. Makuasia tietysti täysin.
Vastailee, tekee tätä todella usein.Vastailetko itsellesi?
Hyväksyt siis myös Džejlan?Mikä minä olen kritisoimaan Bojanin makua. Jos hän rakastaa Jereä, niin minun täytyy hyväksyä Bojanin valinta.
B ja suomimummo, kuin kaksi marjaa.Voi Bojan raukkaa, mummo täällä kokee suurta samanlaisuutta
Näyttävätkin aivan samaltaB ja suomimummo, kuin kaksi marjaa.
Ja pukeutuvat.Näyttävätkin aivan samalta
Ei helevetti näitä mairen ”realistisia” pohdintojaHän on miellyttävä muuten, muttei minulle ollenkaan siksi, että olisi seksikäs tai miehenä kiinnostava. Siksi on vaikea ymmärtää, että B olisi hänestä hullaantunut. Makuasia tietysti täysin.
J OLI seksikäs, söpö ja kiehtova, mutta nykyisin turottunut ja äreä casual turhapuro
No ei tuo tyyppi meitä tosishippaajia kyllä ole.Ei helevetti näitä mairen ”realistisia” pohdintoja
Ei ole näyttöä asiasta, miten kukaan voisi arvioida.Hyväksyt siis myös Džejlan?
Hän on miellyttävä muuten, muttei minulle ollenkaan siksi, että olisi seksikäs tai miehenä kiinnostava. Siksi on vaikea ymmärtää, että B olisi hänestä hullaantunut. Makuasia tietysti täysin.
Väsynyttä lässytystä, jos paljastaa paikkoja viittaa enemmän ystävyyteen juurikin ja yhteistöihin, eihän niitä tarvitse peitellä. Eikä ne siellä kaksin ole olleet.D on sanonut haastattelussa, että hänen seurustelusuhteidensa arvuuttelijat ovat aina menneet metsään. Nytkö sitten joku suomisherlokki on onnistunut osumaan oikeaan? Vai onko D mestariharhauttelija?
Harmaahapsi pappavaatteissaan ja kasaripehkossaan, mummojen jumalolento.Minusta on vaikea käsittää että miksi niin jumalallinen olento kuin Bojan ihastuisi Jereen. Ei millään pahalla Jereä kohtaan mutta hän on enemmän Tommyn tasoa joka ei ole mikään kaunis mies.