K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sitten Iso Mies viettelee Jerpan, joka ei voi enää vastustaa rakkauden kiihkeää kutsua.

B muuttaa pikku-B:n kanssa mummin ranchille, jossa leppeät illat kuluvat kaakaota juodessa ja vuoristotuulen huminassa. Pienokaisesta kasvaa kelpo poninhoitaja. Lisäksi Bojan säveltää sävelmän, josta tulee lähes hitti Pohjois-Slovakkilan radiossa.

J hoitaa kunnon miehenä elatusmaksut, uuden avioliiton myötä intohimoisen rakkauden lisäksi siunaantui myös rahaa ja vaurautta

Ja niin kaikki elävät tyytyväsinå ja onnellisina.

Aivan ihana tarina. Loppu hyvin, kaikki hyvin.

Onko niin että D ei ole sloveniassa mitenkään erityisen tunnettu? Koska nää juorut pyörii nyt vain serbian ja bosnian lehdissä (ja nettijulkaisuissa), joitakin löytyi kroatiasta myös, mutta sloveniasta ei mitään.

Onko niin että D ei ole sloveniassa mitenkään erityisen tunnettu? Koska nää juorut pyörii nyt vain serbian ja bosnian lehdissä (ja nettijulkaisuissa), joitakin löytyi kroatiasta myös, mutta sloveniasta ei mitään.
Mäkin katselin ne mihin arvelen jotain ilmestyvän, mutta ei ole vielä näkynyt. En kyllä oo keksinyt ite kuin kolme mahdollista lehteä, mutta luulisi googlen tietävän useammankin, jos niitä uutisia olisi.

Onko Bojan tai se Tom tänään Slovenian tv:ssä klo 20? Vai mikä viittaus urzkan stooreissa on?
Siellä on joku 2. maailmansodan(?) päättymisen juhlaohjelma?
Sielläkö se Tomi laulaa jos Bojan oli katsomossa?

Nyt on kaikkien maailman kielten järjestys suht mintissä!

Yritin katsella Erikan reaktiovideota muihin viisuedustajiin. Teennäisintä ylireagointia miesmuistiin. Se ei todellakaan ole tuollainen oikeasti. Onneksi. Mutta ei tuota katsomaan pystynyt.

Yritin katsella Erikan reaktiovideota muihin viisuedustajiin. Teennäisintä ylireagointia miesmuistiin. Se ei todellakaan ole tuollainen oikeasti. Onneksi. Mutta ei tuota katsomaan pystynyt.
En oo tota nähnyt, mutta mä en pysty katsomaan oikein mitään hänen kv haastiksiaan tuolta. Ihmettelen, että on halunnut viisuihin kun minusta näyttää siltä, ettei nauti siitä huomiosta juuri yhtään, mutta yrittää esittää, että jaksaa sitä huomiota ja nauttii :/

Mulla on mennyt toistaiseksi vähän maku Bojanista, jos se on totta, että se on Dzejlan kanssa. Tt mikä typerys Bojan siinä tapauksessa mun silmissäni on. En ajattele, että itse oon ollut siinä tapauksessa typerä, koska heidän fanittamisensä Kärtsän kanssa on ollut kyllä hauskinta, mitä minulle on pitkän aikaa pitkään aikaan tapahtunut. Mutta Bojan, oot typerä. Siis jos Dz asia on totta.
Mutta toivottavasti ei ole!

Mulla on mennyt toistaiseksi vähän maku Bojanista, jos se on totta, että se on Dzejlan kanssa. Tt mikä typerys Bojan siinä tapauksessa mun silmissäni on. En ajattele, että itse oon ollut siinä tapauksessa typerä, koska heidän fanittamisensä Kärtsän kanssa on ollut kyllä hauskinta, mitä minulle on pitkän aikaa pitkään aikaan tapahtunut. Mutta Bojan, oot typerä. Siis jos Dz asia on totta.
ööö...mitä typerää siinä on että seurustelee?

Siitä mahdollisesta suhteesta tulee vähän hyväksikäytön maku. Ja Bojan on se, jota käytetään hyväksi. Kaikki nämä sen "ihastumiset" tai mitä nyt sitten ovatkaan, antavat kuvan hieman naiivista nuoresta miehestä. Ja tähän pakettiin luen niin Kärtsän kuin Sadienkin, oli heidän välillään ollut sitten mitä tahansa.

D ja B painii ihan eri sarjassa kuin Bojan. Ei ne sovi yhteen edes ulkonäöllisesti.

Yhteistyössä