V
vierailija
Vieras
No ei ole. Jos vastakkaisesti ajattelevat lähtevät pois niin aika terävää meiltä Bojan- ja shippifaneilta.
Ajoitte kaikki Joksu fanit pois.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No ei ole. Jos vastakkaisesti ajattelevat lähtevät pois niin aika terävää meiltä Bojan- ja shippifaneilta.
Piimä on etunimi ja purkki sukunimi.
Ihanko totta? Arvaa mitä. Eka versio jäi moden haaviin. Tolleen tuli läpi.![]()
Erisnimet kirjoitetaan isolla alkukirjaimella.Piimä on etunimi ja purkki sukunimi.
Ei täällä ole trolleja. Kaikki keskustelijat ovat alkuperäisiä paattilaisia.
Ship, ship, ship!Vtut mistään paateista. Mä oon UMK23 ketjusta
Erisnimet kirjoitetaan isolla alkukirjaimella.
So? Jos eivät shipanneet, niinAjoitte kaikki Joksu fanit pois.
Kademielinen tahtoo siis sanoa: Rumilus on jälleen kerran ÄNKENYT esiintymään. Oma viisu-urakka ja kahtena peräkkäisenä vuonna sen jälkeen. Jotkut on one hit wondereita, jotkut upeita peräänkuolattavia.
Modekin jo hermostunut jatkuvaan piimäjankkaukseen.Ihanko totta? Arvaa mitä. Eka versio jäi moden haaviin. Tolleen tuli läpi.
So? Jos eivät shipanneet, niin
Bojereä siis!
Copy-pastella menee yli puolet.Kyllä nyt näppikset sauhuaa, varo ettei tuu sormiin kramppeja. Eikä se totuus kuitenkaan muutu miksikään, vaikka kuinka näitä vääntelet.
Silloin täällä ois ollut todella ok jatkaa.Hmmm kyllä shippasivat. Sä vaan näet kaiken mustavalkoisesti.
K: n rimpuilusta hellien, mutta dominoivien isompien miesten käsittelyssä.....
Ei, vaan täällä itseään älykköinä pitävät ihmiset eivät osaa edes kirjoittaa suomea.Kai sä tajuat, että he tekevät sen tahallaan ja jatkavat, jos sä reagoit.
Jep. ”Mä oon oikea ihminen sanomaan kuka on terävä ja kuka ei…”Ei, vaan täällä itseään älykköinä pitävät ihmiset eivät osaa edes kirjoittaa suomea.
Ei, vaan täällä itseään älykköinä pitävät ihmiset eivät osaa edes kirjoittaa suomea.
Ei, vaan täällä itseään älykköinä pitävät ihmiset eivät osaa edes kirjoittaa suomea.
Seli seliEn ole kyseinen kommentoija, mutta itse teen sitä ainakin tahallani, koska huomaan pilkunnussijoiden ärsyyntyvän siitä.
Jep. ”Mä oon oikea ihminen sanomaan kuka on terävä ja kuka ei…”
Jukka antoi meille sitä hyvää.Oon aina luullu, että Maslowin tarvehierarkian juurella on ravinto ja uni, mutta mulla on myös tuo K:n rimpuilu oikeassa käsittelyssä. Ykkösenä.
Kaunis mies on ja jälleen kerran PYYDETTY esiintymään. Oma viisu-urakka ja kahtena peräkkäisenä vuonna sen jälkeen. Jotkut on legendoja, jotkut piimä purkkeja.