V
vierailija
Vieras
P ölkkyseniPöhlö
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
P ölkkyseniPöhlö
Laitatko vielä kerran? En ihan ymmärtänyt mitä haluat sanoa?Hyvää huomenta!
Hyvää huomenta!
Hyvää huomenta!
Hyvää huomenta!
Hyvää huomenta!
Hyvää huomenta!
Hyvää huomenta!
Hyvää huomenta!
Hyvää huomenta!
Hyvää huomenta!
Hyvää huomenta!
Hyvää huomenta!
Hyvää huomenta!
Hyvää huomenta!
Hyvää huomenta!
Hyvää huomenta!
Nyt sitten, vie tilaa normi keskustelulta.P ölkkyseni Meidän oma rakkauden kieli.
Miksi kannustat tollaista ihme sössöttäjää, niitä vauvan hymiötyyppejä ihan varmaan.Laitatko vielä kerran? En ihan ymmärtänyt mitä haluat sanoa?
Kuitenkin jaksat kommentoida joka ikistä häneen liittyvää juttua.En tiedä kun en jaksa enää seurata Käärijää.
Yhdessä viemme rakkauden kielemme uusiin sfääreihin u rpoNyt sitten, vie tilaa normi keskustelulta.
Miksi kannustat tollaista ihme sössöttäjää, niitä vauvan hymiötyyppejä ihan varmaan.
Kuitenkin jaksat kommentoida joka ikistä häneen liittyvää juttua.
Saisko sen uusiksi, en ehtinyt lukeaTäällä oli aamulla aika rasvainen 3 osainen ficci. Varmaan joku haluunu pudottaa sen nopeasti alemmas pois näkyvistä noilla huomenilla. Oli just noita ennen
Minä oon kyllä se ficci poistaja, eikä noi tod. ole minun.Täällä oli aamulla aika rasvainen 3 osainen ficci. Varmaan joku haluunu pudottaa sen nopeasti alemmas pois näkyvistä noilla huomenilla. Oli just noita ennen
Jereä loukkaavat tarinat ei kuulu tänne, pöhly.Saisko sen uusiksi, en ehtinyt lukea
Miksi kannustat tollaista ihme sössöttäjää, niitä vauvan hymiötyyppejä ihan varmaan.
Jereä loukkaavat tarinat ei kuulu tänne, pöhly.
Pyh, ihastelen vain J ja B suhteen asioita.Miksi kirjoitat niitä p ölkky.
T aukki älä käytä meidän rakkauden kieltä muihin!Minä oon kyllä se ficci poistaja, eikä noi tod. ole minun.
PönttyliPyh, ihastelen vain J ja B suhteen asioita.
Pyh, ihastelen vain J ja B suhteen asioita.
No eikä loukkaa.Ne juuri loukkaavat Jereä.
Mielenkiintoista nähdä mikä juorulehti ensin tarttuu siihen, koska kyllähän juttu nyt on ihan tyrkyllä näiden Kööpenhamina- ja musavideojuttujen jälkeen, ja some pullollaan spekulaatioita.Taitaa kohta B:n ja D:n suhde paljastua.
Ei kai ne nyt ihmisten päästä kuvittelemaan tartu, musavideon ja muiden töiden kauttahan toi selittyy, hanki sinäkin vaikka se elämä.Mielenkiintoista nähdä mikä juorulehti ensin tarttuu siihen, koska kyllähän juttu nyt on ihan tyrkyllä näiden Kööpenhamina- ja musavideojuttujen jälkeen, ja some pullollaan spekulaatioita.
Ei tarttunut yksikään lehti silloin talvella vaikka lähetettiin vinkkejä todisteineen.
Mutta Sn ja Bn kesäsuhde oli totta kun juorulehdet tarttui siihenEi kai ne nyt ihmisten päästä kuvittelemaan tartu, musavideon ja muiden töiden kauttahan toi selittyy, hanki sinäkin vaikka se elämä.
No eihän ollut ja joutuivat korjaamaankin niitä juttujansa, Bojan on jo oikonut tämän harhaluulon.Mutta Sn ja Bn kesäsuhde oli totta kun juorulehdet tarttui siihen
B ei ottanut kantaa kesän tapahtumiinNo eihän ollut ja joutuivat korjaamaankin niitä juttujansa, Bojan on jo oikonut tämän harhaluulon.