V
vierailija
Vieras
Mikä muu sun mielestä on kiintoisaa, paitsi Bojanin ja Jeren realityshippaaminen?Ei minua mikään harmita. Minun ei tarvitse pitää jääkiekosta tai seurata sitä. Minusta koko laji on hölmö.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mikä muu sun mielestä on kiintoisaa, paitsi Bojanin ja Jeren realityshippaaminen?Ei minua mikään harmita. Minun ei tarvitse pitää jääkiekosta tai seurata sitä. Minusta koko laji on hölmö.
Tarkoitin, että nyt tiedät, että Bojan on saanut sellaisen paidan ja ollut kuvassakin päällä, se on totta, eikä mitään valehtelua.Ei minua mikään harmita. Minun ei tarvitse pitää jääkiekosta tai seurata sitä. Minusta koko laji on hölmö.
Minä taas pidän jääkiekosta ja seuraan sitä. Voisitko poistua tältä palstalta. Täällä puhutaan jääkiekosta ja Jeren innostuksesta sitä kohtaan.Ei minua mikään harmita. Minun ei tarvitse pitää jääkiekosta tai seurata sitä. Minusta koko laji on hölmö.
En minäkään seuraa jääkiekkoa, mutta B vaikutti aikoinaan erittäin otetulta saadessaan paidan K:lta. Hän on myös pitänyt sitä myöhemminkin julkisesti. Tietenkin hän arvostaa lahjaansa.
Ei hänen ole pakko, täällä puhutaan monesta muustakin asiasta, aika harvoin oikeastaan tämä aihe kuitenkin.Minä taas pidän jääkiekosta ja seuraan sitä. Voisitko poistua tältä palstalta. Täällä puhutaan jääkiekosta ja Jeren innostuksesta sitä kohtaan.
Minusta söpöä, B tuntui tykkäävän siitä paidasta. Ja vielä niin harvinainen ja antoi sen Bojanille.Minusta on junttia antaa Bojanille jotakin jääkiekkoon liittyvää. Ei ole mitään romanttista siinä.
Oman pelipaitansa antaminen toiselle voi olla hyvinkin romanttinen teko.Minusta on junttia antaa Bojanille jotakin jääkiekkoon liittyvää. Ei ole mitään romanttista siinä.
Minä olen samaa mieltä, että poistoon vaan tuollaiset turhakkeet. Jos ei kestä lätkäpuheita, niin on väärässä paikassa.Ei hänen ole pakko, täällä puhutaan monesta muustakin asiasta, aika harvoin oikeastaan tämä aihe kuitenkin.
Niin kuin onkin.Oman pelipaitansa antaminen toiselle voi olla hyvinkin romanttinen teko.
MinäminäminäEi minua mikään harmita. Minun ei tarvitse pitää jääkiekosta tai seurata sitä. Minusta koko laji on hölmö.
Näkyikö tuossa Saipan paidassa nroa? Voisko olla silnäkin 35K arvostaa pelipaitaa nro 35. On pitänyt päälläänkin
Jere P.Oman pelipaitansa antaminen toiselle voi olla hyvinkin romanttinen teko.
Tää oli yltiösöpöä, en ehkä kestäK arvostaa pelipaitaa nro 35. On pitänyt päälläänkin
Eipä nyt häädetä ketään, ton negailun voisi tosin lopettaa.Minä olen samaa mieltä, että poistoon vaan tuollaiset turhakkeet. Jos ei kestä lätkäpuheita, niin on väärässä paikassa.
Tuskin on, keksipä nyt lisää.Näkyikö tuossa Saipan paidassa nroa? Voisko olla silnäkin 35
Voikohan K pahoin, kun violetit huulet.https://www.instagram.com/p/DI3LByeNXHj/?igsh=MTBvdjd5NHZ5NWR0dQ== K on kuumuuspakkaus !
Eiköhän, kantaa 35:sta ikuisesti sydämessään, vaikka välissä olisikin mailejaNäkyikö tuossa Saipan paidassa nroa? Voisko olla silnäkin 35
Minusta on junttia antaa Bojanille jotakin jääkiekkoon liittyvää. Ei ole mitään romanttista siinä.
Miksi sinä t ollo tuot tänne jääkiekkoa. Ei ketään kiinnosta. Eikä Jere ole kertonut Bojanille mitään tällaista jääkiekkoon liittyvää. Bojan on älykäs ja häntä kiinnostaa sivistyneet asiat.
AaaawwwwK arvostaa pelipaitaa nro 35. On pitänyt päälläänkin
Minä taas pidän jääkiekosta ja seuraan sitä. Voisitko poistua tältä palstalta. Täällä puhutaan jääkiekosta ja Jeren innostuksesta sitä kohtaan.
Mikä muu sun mielestä on kiintoisaa, paitsi Bojanin ja Jeren realityshippaaminen?