V
vierailija
Vieras
Kiinni jäi!Miks muuten kattelee, sehän katto sen jo paikan päälläkin,? Vai katsoiko sittenkään?
Vai oliko siellä pukkarissa??
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kiinni jäi!Miks muuten kattelee, sehän katto sen jo paikan päälläkin,? Vai katsoiko sittenkään?
Mut miksei sitä voinu vaan julkaista samaan aikaan ku muitakin?Mut jos se olis joku peruttu keikka niin miksi se sit ylipäätään on tossa? Eikö ne olis voinu ottaa sen pois tosta ennen kun julkaisivat?
No ei se nyt tänää kyllä kuopioon ole enäättänyt vaikka se ehtiväinen onkinMiks muuten kattelee, sehän katto sen jo paikan päälläkin,? Vai katsoiko sittenkään?
No ei se nyt tänää kyllä kuopioon ole enäättänyt vaikka se ehtiväinen onkin
Miten niin? Peli oli Lappeenrannassa ei Kuopiossa.
Kiinni jäi! Marple power hits again
Ei se ole enää tulossa lainkaan.No miksei muka.
Ihme sekoilua. Tänään pelattu Kalpa-Saipa Kuopiossa.
No ei muuten lue, että päättyvät Suomeen, siinähän on sitten suuntaamme pohjoiseen, mutta ei tuosta vikasta päiväyksestä kyllä mitään sinänsä.Viikkokirjeessä lukee et kesän keikat päättyy Suomeen, mutta kaipa se yliviivattu on vielä kesän keikka. Vai onko se joku peruttu keikka?
Luulitko siis, että K katsoi monta päivää sitten pelatun pelin tänään telkkarista?Mistä minä tällaisen voisin tietää. Luuletko että seuraan asiaa.
Luulitko siis, että K katsoi monta päivää sitten pelatun pelin tänään telkkarista?
Ei niin, toki Dinorockin jälkeen viitataan kesän päättyneen ja myöhemmin syksyllä eurokeikkoja. Ite veikkaan yliviivatun keikan olevan joku perus ilmaiskeikka Sloveniassa jota ei saa paljastaa.No ei muuten lue, että päättyvät Suomeen, siinähän on sitten suuntaamme pohjoiseen, mutta ei tuosta vikasta päiväyksestä kyllä mitään sinänsä.
Mistä minä tällaisen voisin tietää. Luuletko että seuraan asiaa.
Ja päätit sit vaan väittää että lappeenrannassa pelattiinEn minä tiedä missä pelataan ja mitä. Televisiossa näin mustaa ja keltaista väriä, se riitti minulle.
Miten niin? Peli oli Lappeenrannassa ei Kuopiossa.
Ja päätit sit vaan väittää että lappeenrannassa pelattiin
Ei naisia kiinnosta jääkiekko, enkä usko että homomiehiä, vaikka joku täällä niin väittää.
Kuopiossa oli tänään. Saipa voitti.
Luulin, että K katto tossa Lappeenrannan uusintaa ettei ois ollu nähny sloikkuihinlähtökiireissä
No ei lähellekään niin ärsyttåvä, kuin reiätön muumi.Marple on säälittävä. Ei saa miestä, niin tunkee itsensä joka paikkaan näsäviisastelemaan. Ärsyttävä hahmo.
Ei niitä jääkiekko kiinnostakaan, vaan ne isot miehet niiden varusteiden sisällä.
Mistä minä tällaisen voisin tietää. Luuletko että seuraan asiaa.
No ei lähellekään niin ärsyttåvä, kuin reiätön muumi.