vierailija
Aktiivisempi se on kuin toi sadan tuppisuun B&K dsc.Tuskinpa, kun täällä jaksavat pyöriä.

Aktiivisempi se on kuin toi sadan tuppisuun B&K dsc.Tuskinpa, kun täällä jaksavat pyöriä.
Eikö se ollut K discord mikä perustettiin? Joksuille perustettiin jo paljon aiemmin. Tänne on tainnut jäädä tosishipparit ja muutama trolli käy vuorollaan trollaamassa.Sun illusionääriset bojere homomiehesi siis pitivät täällä yllä järkevää keskustelurakennetta? Ok, ok....
Onko se meno siellä kb nyt virkistynyt kun uutta on tapahtunut? MIllainen meno siellä on?Aktiivisempi se on kuin toi sadan tuppisuun B&K dsc.
Homomiehet meni sinne K & pokedex discordiin Anna-Liisojen kanssa. Neljä miestä siellä on tai ainakin he ovat kertoneet olevansa miehiä.Ne tais olla ihan K-discordeja, mihin nää meni.
Autiomaa oli jäätävintä radioyritelmäkökköä, minkä Käärijä on sormistaan päästänytMäkin toivoisin, että biisissä ois ihan vakavaakin otetta ja sanomaa. Tyyliin biisi, josta olisit voinut tehdä collabin: "Autiomaa". Niin avautumisbiisi siitä, mitä merkitsevät toisilleen, tilattu
Ai, mä taas tykkäsin. Hyvä biisi, ainoa kuunneltava Cha cha chan jälkeen SFB:n lisäksi.Autiomaa oli jäätävintä radioyritelmäkökköä, minkä Käärijä on sormistaan päästänyt
Sun mielestä noissa kahdessa pappautuneessa Taunossa on jotakin shipattavaa? Ei juma, mä lähden etsimään sitä muumien preikää.Vois mennä kauneimpaan kesäaikaan uudelleen ihan lemmenlomalle ja vetämään uuden biisin Bojanin kanssa Joksukeikalla! Tosin se ei ihan natsaa aikataulullisesti, kun tän julkaisu varmaan ajoitetaan K&B -reunioniin elokuulle.
Autiomaa onkin Kärtsän yksin julkaisemista biiseistä korkeimmalla listalla K:n kuunnelluimmissa Spotifyssa. SFB kolmosena, mutta isommalla kuuntelumäärällä kuin nyt kakkospaikkaa pitävä Kaistaa.Ai, mä taas tykkäsin. Hyvä biisi, ainoa kuunneltava Cha cha chan jälkeen SFB:n lisäksi.
Minä en, se autotune pilaa sen ja tyhmä sanoitus.Ai, mä taas tykkäsin. Hyvä biisi, ainoa kuunneltava Cha cha chan jälkeen SFB:n lisäksi.
Sulla ei siis ole mitään käsitystä Käärijän menoista.Miksi tää joku luulee, että K:lla ois Jokereiden kanssa päälleikkäisyyttä elokuun aikatauluissa? Nimenomaan ei ole; K esiintyy supersunnuntaissa 17.8. Espoossa ja Jokerit ovat 15.8. Turussa ja 16.8. Mikkelissä.
Tullaankohan tota collabia esittämään Jokereiden keikalla?? Kiinnostaa.
Siis tietenkin Ccc:tä mukaan laskemattaAutiomaa onkin Kärtsän yksin julkaisemista biiseistä korkeimmalla listalla K:n kuunnelluimmissa Spotifyssa. SFB kolmosena, mutta isommalla kuuntelumäärällä kuin nyt kakkospaikkaa pitävä Kaistaa.
On kuitenkin Kärtsän kuunnelluin soolobiisi jos ei Ccc:tä oteta mukaan.Minä en, se autotune pilaa sen ja tyhmä sanoitus.
Annaliisuus ei ole sukupuolisidonnainen tai suuntautumisiin sidottu juttu vaan mielentila.Homomiehet meni sinne K & pokedex discordiin Anna-Liisojen kanssa. Neljä miestä siellä on tai ainakin he ovat kertoneet olevansa miehiä.
Noille mammoille hellan päälle laitto on päivän kiihottavin tapahtuma, joten anna vähän armoa.Sun mielestä noissa kahdessa pappautuneessa Taunossa on jotakin shipattavaa? Ei juma, mä lähden etsimään sitä muumien preikää.
Taisit luulla, että K on Tapiolassa 14.-16.8.?Sulla ei siis ole mitään käsitystä Käärijän menoista.
Hirveet myötikset tuli. En oo voinu kuunnella toista kertaa, kun radiolaskelmoivuus soi läpiMinä en, se autotune pilaa sen ja tyhmä sanoitus.
Autiomaa oli jäätävintä radioyritelmäkökköä, minkä Käärijä on sormistaan päästänyt
Täähän on ajankohtaisempi kuin koskaan, kuuntelin loppuun asti ja juontajalla oli loppua usko, niin meilläkin, mutta taas mennään!Ihanaa naudat ihanaa!
- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.youtu.be
No sepäs nähdään tuleeko mitään promoja tai kuvauksia ees, jos ei Warner oo mukana niin tuskinpa.Joku Tumpussa: Can't believe we're getting a song and promo and photoshoots and interviews and ig lives and music video and radio hits and joint performances forever and ever En minäkäään!