K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
"Tahdotko sinä, Jere Irtonamu Emmanuelle ottaa hänet, Bojan Mumminkulta Nössöntössön puolisoksesi, tuoksutella häntä ja hänen tekstiileitään niin aamulla kuin illallakin sekä promota hänen markettijatsiaan, niin myötä - kuin vastoinkäymisissäkin? Ja haaveilla yön pitkinä ja pimeinä hetkinä nro 35:stä, jota et enää koskaan tule näkemään ?"
....
" Hetkinen, Jere Irtonamu Emmanuelle katosi juuri äsken sekalaisen seurakuntamme silmien edessä, häätilaisuus keskeytetään toistaiseksi."
🤣

vierailija
Minä en edelleenkään ankeuta vaan olen realisti. Kaverit ovat varmasti tärkeitä Jerelle. Olen vain pettynyt siihen ettei Jerellä ja Bojanilla ole mitään sen enempää välissään. Se on nyt nähty ja pulinat pois.

vierailija
Ei, päinvastoin. Entäs itseäs? Mun mielestä on vaan hienoa että heillä on yhteys säilynyt 2 vuotta viisujen jälkeen, ja yhä jatkuu vaan.
Totta. Moni ystävystyy ja tulee läheiseksi parin viikon mittaisella "kesäleirillä", mutta kun arki ja velvollisuudet tulevat vastaan, suhde laimenee ja lopulta sitä ei enää ole.

Nämä ovat säilyttäneet yhteytensä, mikä on hienoa. Ja kertoo siitä, että kyse ei ole pelkästä leirikaverista. Voihan tietysti olla, että ovat kumpikin niin läheisriippuvaisia, että se pitää yhdessä.

Toki Kärtsän yhteys on säilynyt myös muun muassa Alessandran kanssa. Äskettäisen tapaamisen kuvat olivat lämpöä täynnä.

vierailija
Ei, päinvastoin. Entäs itseäs? Mun mielestä on vaan hienoa että heillä on yhteys säilynyt 2 vuotta viisujen jälkeen, ja yhä jatkuu vaan.
No taitaa vaan ahdistaa, kun tuut tänne trollipalstalle paniikissa kirjoittelemaan jotain ”kyllä ne on ystäviä ja pitää yhteyttä”😂 Täällä puhutaan miehistä eikä mitään nösselitösseli-juttuja.

vierailija
Höpö höpö, tule sinäkin järkiinsä jo. Se kuumuus ja taika on kadonneet täysin ja hyvä näin. Ihastelen nyt ystävyyttä, fiksut tekee niin eivätkä haikaile turhuuden perään.
Höpö höpö, tule sinäkin järkiinsä jo. Se kuumuus ja taika on kadonneet täysin ja hyvä näin. Ihastelen nyt ystävyyttä, fiksut tekee niin eivätkä haikaile turhuuden perään.
Mä ihastelen Kärtsän ja Härtsän ystävyyttä, aina toistensa tukena ja tekevät yhdessä kaiken🥰

vierailija
Voiko joku avata tätä palstojen historiaa? Olin itse kirjoittelemassa kesällä -23 ja siitä syksyyn, mutta nyt on ollut aikamoinen tauko. Onko tämä komposti nyt pääasiallainen paslta? Kääriä ketjussakin näyttää olevan tuoreita viestejä, mutta puutarha näyttää kuolleelta. Enkä löytänyt vauvalta mitään paattia. Oli kiva nähdsä että täällä on vielä toimintaa mnäin kauan -23 viisujen jälkeen

vierailija
Voiko joku avata tätä palstojen historiaa? Olin itse kirjoittelemassa kesällä -23 ja siitä syksyyn, mutta nyt on ollut aikamoinen tauko. Onko tämä komposti nyt pääasiallainen paslta? Kääriä ketjussakin näyttää olevan tuoreita viestejä, mutta puutarha näyttää kuolleelta. Enkä löytänyt vauvalta mitään paattia. Oli kiva nähdsä että täällä on vielä toimintaa mnäin kauan -23 viisujen jälkeen
Ok, trollihahmo, leikin sun mukana hetken: miten löysit tiesi kompostiin?

vierailija
On vauvalla loverpool kolme ketju auki, muttei juurikaan kirjoittelijoita enää, tämä on aktiivisin ketju.

vierailija
Jengi siirtynyt eri discordeihin keskustelemaan. Täällä on enää pari tosishipparia ja satunnaisia fiilistelijöitä, pääosin trolleja. Vauvan ketjut menneet poisteluista lukkoon. Ainoastaan Kääriä-ketju säilynyt, lähinnä infokanavana tosin.

vierailija
No taitaa vaan ahdistaa, kun tuut tänne trollipalstalle paniikissa kirjoittelemaan jotain ”kyllä ne on ystäviä ja pitää yhteyttä” Täällä puhutaan miehistä eikä mitään nösselitösseli-juttuja.
Kompostissa ei oo mitään sääntöä miten kenestäkin kirjoitetaan. Miehisyyskin on monitulkintaista. Entäs jos mä olenkin se trolli. Khihi!

Yhteistyössä