V
vierailija
Vieras
Olisko sitten vaan paras olla kuvittelematta mitään ihmisistä? Miksi et voi hyväksyä heitä sellaisena kuin he ovat.
Ei se nyt mene niin, että Daniel Graig vaihdetaan ykskaks Onslowseen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Olisko sitten vaan paras olla kuvittelematta mitään ihmisistä? Miksi et voi hyväksyä heitä sellaisena kuin he ovat.
Vertaan kaikkeen, mitä olen julkisuudessa ja somessa nähnytEt ole koskaan nähnyt... Kuinka hyvin siis tunnet K:n näin niiinkuin henkilökohtaisesti ?
Näyttää kyllä vähän tylsistyneeltä tånään.
Minua ei kiinnosta K kuin vain yhteydessä Bojaniin.
Koska eivät ole sellaisia kuin antoivat ymmärtää. Katso nyt niitä tämänpäiväisiä kuvia, kaikki on pilalla,
Pipiksessä sen sijaan nousi oikea yhteysSe yhteys on ystävyyttä ja toki ovat myös kollegoita. Turha odottaa muuta ja esittää vaatimuksia tai "toiveita".
Mistä vetoa niin Bojan ja Jere nukkuvat yhdessä tämän yön. Ehkä jopa kahdestaan B:n kämpillä. Ihanaa, kylmikseeeet..!
Näik olen ymmärtänyt ja se alusta asti mua on tässä shippauksessa Kärtsän ihailijana vituttanuki. K itsessään ei mitenkään Bojanin seurassa kummemmin hehku. Basic kaverienergiaaMinua ei kiinnosta K kuin vain yhteydessä Bojaniin.
Jes mun kuupan ainakin sekoitti entisenä Kärtsän hekumoitsijana. Ihan uusi välikappale! Tämä vain niinkun tämmösenä historiapläjöyksenä vaanPipiksessä sen sijaan nousi oikea yhteys
Katsoin myös, että K alkaa keski-ikäistyä. Niinhän me kaikki.
Katsoin myös, että K alkaa keski-ikäistyä. Niinhän me kaikki.
Näik olen ymmärtänyt ja se alusta asti mua on tässä shippauksessa Kärtsän ihailijana vituttanuki. K itsessään ei mitenkään Bojanin seurassa kummemmin hehku. Basic kaverienergiaa
Mistä vetoa niin Bojan ja Jere nukkuvat yhdessä tämän yön. Ehkä jopa kahdestaan B:n kämpillä. Ihanaa, kylmikseeeet..!
Se on täällä mun petissä.Joko on M.K:n olemus "vahingossa"näkynyt postauksissa ?
Tarkoittaa persettä.Mikä tää brate on?
Voisko nää helvetin ulkonäkö puheet siirtää muualle. Jaksa kuunnella samaa ulinaa. Kerrasta tuli selväksi.
Jos joku haluaa kirjoittaa niitä kahdesta ukkoutuneesta papasta niin onnea vaan