V
vierailija
Vieras
Jos täällä joskus oli homomiehiä, niin tämän päivän jälkeen ei enää ole. Siirtyivät taatusti nuoremmille laitumille.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
NiceMulla on mielessä perseenrakennus.
Ripulinalle-trollaaja palannut keskuuteemme?
Täällä se on aina ollut.
Kyllä nyt joidenkin hampaita särkee, että nämä kaksi ovat yhdessä. Että se ystävyys, joka heistä huokui kuin rakkaus ensi silmäyksellä kestää!
Ihanat Jere & Bojan!
Tunnustatko.
(ja häpeä jos olet se tyyppi)
Ei näyttänyt yhtään ton kummemmalta niissä aiemmissa uimarengaskuvissakaan, omat lasinsa K fanien silmissä, söpö silti aina, kun Bojanin kanssa.Näyttää kyllä vähän tylsistyneeltä tånään.
Kyllä nyt joidenkin hampaita särkee, että nämä kaksi ovat yhdessä. Että se ystävyys, joka heistä huokui kuin rakkaus ensi silmäyksellä kestää!
Ihanat Jere & Bojan!
Ei tainnut olla meidän kommentteja, tunnistuskykysi ei ole erityisen kehuttava.tokihan tosishippaajat olis halunneet oikein photoshootin kaikkine romanttisine tilpehöreineen ja miljöineen.
Sehän se on. Näyttää väkisin väännetyltä nyt yhdessäolo. Kuitenkin Kyproksella ilmeisesti heillä oli oikeasti mukavaa. Toisaalta mehän taas näemme vain pieniä välähdyksiä kokonaisuudesta.Näyttää kyllä vähän tylsistyneeltä tånään.
Saarnataan kuinka ihanaa on että ovat ystäviä ja sitten kun K menee Sloveniaan niin itketään täällä kuinka surkean näköinen se on siellä. Uskomatonta.
Mikä siinä niin harmittaa jos YSTÄVÄT tapaavat toisiaan? Minusta ainakin mukava juttu kaikille, Bojan esim. tykkää Sonnystakin.
Ette voi päättää Kärtsän ystävistä vaikka kuinka haluaisitte.
Mä en ees tiedä trollaako trollit kompostia vai luuleeko ne että shipparit on täällä suuttumassa? Ihan hemmetin raskas meno koko päivän. Tais mennä tunteisiin kun K pääsi kuin pääsi Sloikkuihin.
Oletko edes nähnyt kuvaa, koska siinä ei kukaan istu missäänTarkoitat varmaan että ovat nelistään? Allu ja Sonny ovat siellä myös, ja olivat melko varmasti mukana siellä kahvilassa koska B ja K istuu samalla puolella pöytää (A ja S vastapäätä)
Aika väärin muistat....hyvin nopsaan pipiksen jälkeen poistu viestit..Vauvan molemmista ketjuista.. Siksi, koska Kärden sulaminen P:n lähellä oli liian aitoaJuu ei ollut, missään muualla ei puhuta kuin täällä.
Miten se että K näyttää tänään elähtäneeltä liittyy mitenkään hänen ystäviinsä tai tän reissun "ihanuuteen". Sanottiin vaan että on ollut hieman nuutunut lookki tänään, ei muuta
Mä en ees tiedä trollaako trollit kompostia vai luuleeko ne että shipparit on täällä suuttumassa? Ihan hemmetin raskas meno koko päivän. Tais mennä tunteisiin kun K pääsi kuin pääsi Sloikkuihin.
Sä oot niin pihallaMä en ees tiedä trollaako trollit kompostia vai luuleeko ne että shipparit on täällä suuttumassa? Ihan hemmetin raskas meno koko päivän. Tais mennä tunteisiin kun K pääsi kuin pääsi Sloikkuihin.
Mä olen Jällivaaran kannattaja.Aika väärin muistat....hyvin nopsaan pipiksen jälkeen poistu viestit..Vauvan molemmista ketjuista.. Siksi, koska Kärden sulaminen P:n lähellä oli liian aitoa![]()
Mä kyllä uskon siihen, sitä on. Mutta se säästetään kahdenkeskisiin hetkiin..T yhmä. Tottakai on kiva että he tapaavat toisiaan. Kyse oli siitä, että se romanttisuus heidän väliltään on kadonnut jonnekin. Sitä ei enää ole.
Ja varmasti vieläkin käy whatsupp lämpimänäAika väärin muistat....hyvin nopsaan pipiksen jälkeen poistu viestit..Vauvan molemmista ketjuista.. Siksi, koska Kärden sulaminen P:n lähellä oli liian aitoa
Juu ei siinä mitään. Jällis on hyvä kakkonenMä olen Jällivaaran kannattaja.
Oletko edes nähnyt kuvaa, koska siinä ei kukaan istu missään
Saarnataan kuinka ihanaa on että ovat ystäviä ja sitten kun K menee Sloveniaan niin itketään täällä kuinka surkean näköinen se on siellä. Uskomatonta.
Mikä siinä niin harmittaa jos YSTÄVÄT tapaavat toisiaan? Minusta ainakin mukava juttu kaikille, Bojan esim. tykkää Sonnystakin.
Ette voi päättää Kärtsän ystävistä vaikka kuinka haluaisitte.