V
vierailija
Vieras
Väännetty minun eilisistä puheista selkeästi, pieleen menevästi tosin.Mistä tiedät että sinusta oli puhe?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Väännetty minun eilisistä puheista selkeästi, pieleen menevästi tosin.Mistä tiedät että sinusta oli puhe?
Ei kun se oli Bn mummoOnko se vanhempi maalla asuva nainen, joka on sulkenut oman poikansa kellariin, jotta voi suojella häntä pahalta maailmalta?
Yhden lempparisanat on ainakin höpöhöpö ja pöljä/pönttyli
No tais kalakka kalahtaa jos kerran mielestäsi olet sinä kyseessäVäännetty minun eilisistä puheista selkeästi, pieleen menevästi tosin.
Onko se vanhempi maalla asuva nainen, joka on sulkenut oman poikansa kellariin, jotta voi suojella häntä pahalta maailmalta?
Ihan normaali työsopimus on minulla, googlasin nyt mitä toi ees tarkoittaa, en myöskään odottele kenenkään kuolemaa.tukityöllistetty on sellainen heikkolahjainen yhteiskunnasta pudonnut surkimus, ethän sinä sellainen ole vaan miljoonaperijätär
Kun menet tasan kello 23 laittamaan emojit discordin Eurovision pre-parties lankaan, niin sut kutsutaan P & K kuumistelu palvelimelle.
Ihan normaali työsopimus on minulla, googlasin nyt mitä toi ees tarkoittaa, en myöskään odottele kenenkään kuolemaa.
Kun menet tasan kello 23 laittamaan emojit discordin Eurovision pre-parties lankaan, niin sut kutsutaan P & K kuumistelu palvelimelle.
Mikä muuten on euroviisujen preparties lanka? Noin niinku mielenkiinnosta. Julkinen?
Mutta enemmistö pitää paremman näköisenä kuin Jereä, siitä oli kysymys, jos taaskin viitsisit vilkaista, mihin keskusteluun osallistut![]()
No niillä onsure jan
Palkkatukea tuskin tälläisestä jaetaan, eikö ne ole ulkopuolisia yrityksiä silloin.sure jan
Ainoastaan fanit pitävät, muut ihmiset korkeintaan hassun näköisenä.Mitähän sä mammeli nyt selität. Makuasiat on makuasioita, täällä ja aika lailla muuallakin Kärppyä pidetään ja pidettäisiin Boikkelia hotimpana. Mut jottei sulle tule paha mieli, eihän se tietenkään tarkoita sitä, että jollekulle B on se ihanampi. Saa ollakin, mutta älä ala väittämään totuutena, että suurin osa tai kaikki kokevat niin.
Ette tule sotkemaan tänne tilaa normaaleilta kirjoittajilta.
Jep. Löytyy ESC palvelimelta. Reippaasti vaan laittamaan sinne.
Mitä sitten? Kuvitteletko, että se tarkoittaa, ettet ole mummon kuuloinen?Ei millään pahalla mutta Mairettelit just ketjun yhtä takuuvarmaa homomiestä.
Mihinkä ihmeen Liisa ihmemaassa satumaahan mä vielä päädyn?!?Jep. Löytyy ESC palvelimelta. Reippaasti vaan laittamaan sinne.
Ainoastaan fanit pitävät, muut ihmiset korkeintaan hassun näköisenä.
Mummot tykkää toisesta, isot miehet toisestaAinoastaan fanit pitävät, muut ihmiset korkeintaan hassun näköisenä.
Ihan suomalainen peruspallopää niinkuin Kirokin, fanit näkee, mitä ne haluaa.Kumpaan kiinnittävät todennäköisemmin huomiota? Aivan. Toista eivät edes huomaa.
Kuka?Kyle on muuten opetellut ääntämään Cha cha chaan tosi hyvin. B voisi ottaa hänestä mallia.
Minä olen.Täällä ei ole ollut normaaleja kirjoittajia enää kuukausiin
Härtsähän siellä vain on.Härtsä ja Kärtsä on SaiPan onnenkeksi.
Mitä sitten? Kuvitteletko, että se tarkoittaa, ettet ole mummon kuuloinen?
Ainoastaan fanit pitävät, muut ihmiset korkeintaan hassun näköisenä.