V
vierailija
Vieras
Hiihtolomalla oli hyökkäys, ei ne joka päivä häiriköi, pelkän K fanithan halusi oman paikan ja sit eivät kuitenkaan kirjoita sinne.
Mä olen K fani ja mulla on monta paikkaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hiihtolomalla oli hyökkäys, ei ne joka päivä häiriköi, pelkän K fanithan halusi oman paikan ja sit eivät kuitenkaan kirjoita sinne.
Mitä sitten, samaa kaveriporukkaa ovat.Dzejlakin alkanut seuraamaan Zorania ja Lukaa instassa
Dzejlakin alkanut seuraamaan Zorania ja Lukaa instassa
Mitä sitten, samaa kaveriporukkaa ovat.
Höh. P taisi lyödä hotlahuoneen oven lukkoon. Vain K:n suloinen ääni kantautuu läpi yön ympäröiviin huoneisiin, välillä tauoten...
Jokin pahoinvoinnin osoitus vain oli silloin.Mä olen K fani ja mulla on monta paikkaa.
Teillä on hyvä roolisolmä, uskovainen gay bojanisti ja hiihtolomalainen siis varattu!
Jokin pahoinvoinnin osoitus vain oli silloin.
Saipa finaaliin!!! Oli onnennamu mukana niin mikä jottei. Onkohan siellä isot pukukoppijuhlat, isot miehet nakuna juhlimassa…
Saipa finaaliin!!! Oli onnennamu mukana niin mikä jottei. Onkohan siellä isot pukukoppijuhlat, isot miehet nakuna juhlimassa…
Nyt kyllä avaat vähän?! Missämissä???Niin sä luulet. P ja K fandomissa on noin 50 kirjoittajaa.
Mä kehittelen nyt alustavasti trollaushahmoa tältä pohjalta:
bojanista mustasukkainen, ehkä kantahämäläinen, ennustajanlahjoja omaava sukulaisensa säälistä pariksi päiväksi viikossa työllistämä mummeli. Saattaa olla myös miljoonaperijätär jos sopii sen päivän tarinaan. Ei osaa etsiä mitään tietoja itse internetistä. Inhoaa ruotsinkielisiä ja erityisesti muita naisia
Idioottikiusaaja taas vauhdissa ja niin perinkin toisin kuin sinä, enkä ole mikään vanhus.
Kuka näistä hahmoista pitää tiukassa kontrollissa Bojania ja näiden ketjujen tavishomoja?
Puhuihan, minun työstäkin keksittiin jokin tukityöllistetty, mitä se edes tarkoittaa en tiedä.ei kukaan susta puhunut, p önttö
Tää on kyl ihmejuttu kun mammat täällä pohjolassa tietävät tästä jutusta, mutta paikalliset fanit taas sanovat, että tässä ei ole perää. Kumpaa tässä nyt uskoa?B ja D menevät kihloihin ehkä heinäkuussa.
Mistä tiedät että sinusta oli puhe?Puhuihan, minun työstäkin keksittiin jokin tukityöllistetty, mitä se edes tarkoittaa en tiedä.
Puhuihan, minun työstäkin keksittiin jokin tukityöllistetty, mitä se edes tarkoittaa en tiedä.
Nyt kyllä avaat vähän?! Missämissä???
Puhuihan, minun työstäkin keksittiin jokin tukityöllistetty, mitä se edes tarkoittaa en tiedä.
kehitä sä se hahmo, vielä mahtuu hyvin mukaan keskiviikon kisaan