vierailija
Mä olen käynyt varmaan kymmenillä Kärtsän keikoilla ja aina hän kehuu ihmisten ulkonäköä niin yleisössä olevien kuin yhteiskuvia pyytävien. Mikä tässä on sulle niin vaikeaa hyväksyä.Kun ei ole.
Mä olen käynyt varmaan kymmenillä Kärtsän keikoilla ja aina hän kehuu ihmisten ulkonäköä niin yleisössä olevien kuin yhteiskuvia pyytävien. Mikä tässä on sulle niin vaikeaa hyväksyä.Kun ei ole.
K onkin toisia kunnioittava, myönteinen persoona, toisin kuin monet tämän ketjun kirjoittajista. T.eriMä olen käynyt varmaan kymmenillä Kärtsän keikoilla ja aina hän kehuu ihmisten ulkonäköä niin yleisössä olevien kuin yhteiskuvia pyytävien. Mikä tässä on sulle niin vaikeaa hyväksyä.
No ei nyt laiteta liian stereotyyppistä sädekehää kenenkään ympärille. Kulissien taakse ei näe kuin lähimmätK onkin toisia kunnioittava, myönteinen persoona, toisin kuin monet tämän ketjun kirjoittajista. T.eri
K:lle B:kin on vain yksi massaan sulautuva beauty face muiden joukossa
Joo ne peen pyyhintä videot ja kiroilut osoittaa sen.K onkin toisia kunnioittava, myönteinen persoona, toisin kuin monet tämän ketjun kirjoittajista. T.eri
Hyvä nimitys siitä nenästä ja suurista sieraimista.Kärsä on Saipa jäksimatsissa
JepJoo ne peen pyyhintä videot ja kiroilut osoittaa sen.
Eihän, best thing that ever happened to me, on J sanonut.K:lle B:kin on vain yksi massaan sulautuva beauty face muiden joukossa
Roolihahmo, MaikkuJoo ne peen pyyhintä videot ja kiroilut osoittaa sen.
Yleisölle ehkä, muttei rakkaalle Bojanilleen.K: "Valehtelen paljon"
Kuka tätä ylläolevaa roolia vetää? Puhdas trolli, eikä ketjun ainoa (oikeasti ainoa) tosishippari.Yleisölle ehkä, muttei rakkaalle Bojanilleen.
"Yleisöllehän" se sen sanoi. 🥱Yleisölle ehkä, muttei rakkaalle Bojanilleen.
Sä olet se toinen ketjun homomiehistä.Mitäs mitäs, K Saipan isojen miesten parissa, pääseeköhän pukukoppiin. Ne syö K:n elävältä
Se hiippailee sinne härnäämään, koska haluaakin tulla syödyksi..sitten vähän pyristelee silmänlumeeksi .....Mitäs mitäs, K Saipan isojen miesten parissa, pääseeköhän pukukoppiin. Ne syö K:n elävältä
Mä ainakin myönnän kirjoittavani noita aika ajoin, näillä saa tosishipparin innostumaan ja kiva nähdä, kun hän saa kyytiäKuka tätä ylläolevaa roolia vetää? Puhdas trolli, eikä ketjun ainoa (oikeasti ainoa) tosishippari.
Sama. Vedän mitä roolia milloinkin sattuu huvittamaan.Mä ainakin myönnän kirjoittavani noita aika ajoin, näillä saa tosishipparin innostumaan ja kiva nähdä, kun hän saa kyytiä
Ei se rimpuilu auta, kun kaksi hyökkääjää pitää K:sta tiukasti kiinni.Se hiippailee sinne härnäämään, koska haluaakin tulla syödyksi..sitten vähän pyristelee silmänlumeeksi .....
Meitä on useampi, pöljä.Kuka tätä ylläolevaa roolia vetää? Puhdas trolli, eikä ketjun ainoa (oikeasti ainoa) tosishippari.
Hockey-KinkEi se rimpuilu auta, kun kaksi hyökkääjää pitää K:sta tiukasti kiinni.
Saanko kysyä oletko biseksuaali nainen? Ei toki kuulu mulle, mutta teen tilastoa.Mä ainakin myönnän kirjoittavani noita aika ajoin, näillä saa tosishipparin innostumaan ja kiva nähdä, kun hän saa kyytiä