vierailija
Se hymy tulee sydämestä ja se näkyyKärpyn hymy on ihana. Itse asiassa K hymyilee aina koko olemuksellaan ja suorastaan säteilee. 4

Se hymy tulee sydämestä ja se näkyyKärpyn hymy on ihana. Itse asiassa K hymyilee aina koko olemuksellaan ja suorastaan säteilee. 4
Ei purentavikainen tarkoitakaan ni,itä 'irrallisia kulmahampaita, vaan reippaanlaista alapurentaa. Koko alaleuka työbtyy eteen.Kärpyn hampaat on ihanat, just ne kivat pikku dogtoothit tekee niistä niin söpöt
Vois Jan ottaa esimerkkiäEi purentavikainen tarkoitakaan ni,itä 'irrallisia kulmahampaita, vaan reippaanlaista alapurentaa. Koko alaleuka työbtyy eteen.
Bojan makaa sen jälkeen nipussa tatamilla.Bojan vois ruveta ElluGeen pikku lebsoksi.
Vois Jan ottaa esimerkkiä
Otetaas legendaarinen sitaatti taas lankaan.Mua ei suoraan sanottuna kiinnosta kuin kilo p..aa
Se on kuulkaas maar Janpurenta brothers
Kakskerrassa tehtyä?Oisko jollain suositella kunnon gay wrestling p**noa?
a gift that just keeps giving 🤌Otetaas legendaarinen sitaatti taas lankaan.
Mairet taas päässeet vauhtiinMårdis ja Mårdiksen perse
Onneksi sitä tyhmää listaakaan ei enää ole, eikä niiitä kiduttavia hölmöjä intoilemassa tyhmimpiä lausahduksiaan sinne.Jokainen perse on yksilö. Pääsee listalle
Pitäisiköhän perustaa kompostin lista? Mulla on jo ehdotus sinne nimittäin; Mua ei suoraan sanottuna kiinnosta kuin kilo p..aa. Ehdotonta laatukamaa.Onneksi sitä tyhmää listaakaan ei enää ole, eikä niiitä kiduttavia hölmöjä intoilemassa tyhmimpiä lausahduksiaan sinne.
Kakskertaa ja camelinaöljy (rypsiöljy) myös listalle kiitosKompostin lista
Mua ei suoraan sanottuna kiinnosta kuin kilo p..aa
Yök
hyi
höpö höpö
Loukkaat Bojania
Turkulainen homokoira myösKakskertaa ja camelinaöljy (rypsiöljy) myös listalle kiitos