K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tuskin K mistään valehtelee, mutta ymmärrän osittain mitä tässä ehkä haettiin takaa. Hyvin tyypillistä artisteille jakaa vain tietyt asiat ja paljon jää pimentoon. Tuskin K:aan oikeasti kertoo niitä vaikeimpia ja henkilökohtaisia muistoja välttämättä koskaan eikä pidä. Ja tää ei liity mitenkään K & B väleihin vaan yleisesti artistien tapaan olla avoimia mutta todellisuudessa kaikkea kerrota. Saahan sitä tietenkin toivoa että K avautuisi ja kertoisi kaiken vaikka tässä tiedäkään onko mitään kerrottavaa.
Nyt ei kannata alkaa puolustelemaan ko henkilön käytöstä. Se haastis ei liity mitenkään KB-juttuun eikä se todellakaan edes ole niin merkittävä asia hänen elämässään, että siitä pitäisi alkaa puhumaan podissa, jossa käsitellään Kärtsän kokemuksia megasuosion ja äkkijulkisuuden riepotuksessa. K puhuu podissa todella avoimesti ja rehellisesti ja tuo ihan kyselemättäkin esille vaikeitakin juttuja. Discordissa toiset iloitsivat, että on tullut uusi kiva haastis, mutta ilonpilaaja heitti peliin ikävät väitteensä todennäköisesti kuuntelematta koko juttua. Kunhan vilkaisi tynkiä lehtireferaatteja ja antoi tuomionsa. K kuten ei kukaan muukaan artisti tai taviskaan ei ole tilivelvollinen muille. Hän kertoo sen, mitä itse haluaa ja se on hänen oikeutensa. On ihan hölmöä edes toivoa, että hän joskus "avautuisi".

vierailija
Nyt ei kannata alkaa puolustelemaan ko henkilön käytöstä. Se haastis ei liity mitenkään KB-juttuun eikä se todellakaan edes ole niin merkittävä asia hänen elämässään, että siitä pitäisi alkaa puhumaan podissa, jossa käsitellään Kärtsän kokemuksia megasuosion ja äkkijulkisuuden riepotuksessa. K puhuu podissa todella avoimesti ja rehellisesti ja tuo ihan kyselemättäkin esille vaikeitakin juttuja. Discordissa toiset iloitsivat, että on tullut uusi kiva haastis, mutta ilonpilaaja heitti peliin ikävät väitteensä todennäköisesti kuuntelematta koko juttua. Kunhan vilkaisi tynkiä lehtireferaatteja ja antoi tuomionsa. K kuten ei kukaan muukaan artisti tai taviskaan ei ole tilivelvollinen muille. Hän kertoo sen, mitä itse haluaa ja se on hänen oikeutensa. On ihan hölmöä edes toivoa, että hän joskus "avautuisi".
Luultavasti kyllä itse tulkitset kyseistä ihmistä väärin niinkuin aina.

vierailija
Mikä ihana aamu. K ja nii om mone muukki sanonu:n sirot sormet puristuvat hellästi valtavan *****:n ympäril ja se alkaa liikuttaa niitä eestaas vart pitki. Himo valtaa K:n sem pare vaa kokonaan ja häne suunsa kostuu. K alkaa nieleskel sylkeä. Valtava ei mar* kyl mar sit**** sykähtelee ja muuttuu kivikovaks pienten sormitte helläst vai kummottos kosketuksest. sem pare vaa K ottaa sen pään ahnaasti suuhunsa ja alkaa imeä mahtaks sitä sanokka kehrata, kaiken muun ympäriläs unohtaen. Huaneen täyttää rakkauren äänekkäät huakaukset. "En kest enää, aa - h, mä tuun, mä tuuuun... Simmottos sit vaa" K:n pehmeä totanoi suu puristuu yhä ja nii om mone muukki sanonu tiiviimmin sykkivän *****:n ympäril, kunnes lennättää rakastamansa ja jumaloimansa miehen kahresti tiätty peräkkäin nautinnon tähtitarhaan, - REKINA ja nii om mone muukki sanonu / pääsiäisnumero-
Nää utopistiset Turun murre käännökset on mun suosikkeja täällä.🤣

vierailija
On niin stanan triggeröivää että tekis mieli *aaaarghh*. Tuo että shipparit rakentavat omasta pikku pakkomielteestään jonkin Jeren elämän tärkeimmän juonenkäänteen ja pohjavirran. Jepulis jee.

vierailija
On niin stanan triggeröivää että tekis mieli *aaaarghh*. Tuo että shipparit rakentavat omasta pikku pakkomielteestään jonkin Jeren elämän tärkeimmän juonenkäänteen ja pohjavirran. Jepulis jee.
Sehän tässä sairasta onkin. Pääosalle se on hauskaa mielikuvitushuvia siellä omassa fictiossa, mutta sitten on tämä pieni osa. Ne jotka hieroo shippiä kohdehenkilöiden kasvoille tai alkaa pakkomielteisesti häiriköimään ja tuomitsemaan, kun oikea henkilö ei olekaan sen mielikuvitushenkilön kaltainen hahmo.

Yhteistyössä