V
vierailija
Vieras
Pyh, tämä on ainoa avoin aktiivinen ketju edes.Elän nykyajassa ja nykyhetkessä toisin kuin tämä harhainen K&B shippari.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Pyh, tämä on ainoa avoin aktiivinen ketju edes.Elän nykyajassa ja nykyhetkessä toisin kuin tämä harhainen K&B shippari.
Ihmiset villiintyy K/B parista, kun jotain tapahtuu, se nyt vaan on fakta.*viileiksi* Laajan empiirisen otannan tulos. XXXL - beigesloggiset mummot eivät mukana otosjoukossa.
Niin mekin, mutta osaamme silti ymmärtää mihin viitattiin ja puhua menneistäkin ajoista.Elän nykyajassa ja nykyhetkessä toisin kuin tämä harhainen K&B shippari.
En minä sieltä ikuisesti ole poissa.ei kuulu sulle jos et ole enää siellä
On kohtuu ylimielinen henkilö, etten sanoisi.Pistäkää se nimimerkinvaihtaja kans sieltä pihalle
En minä sieltä ikuisesti ole poissa.
On kohtuu ylimielinen henkilö, etten sanoisi.
K oli ollut jossain haastateltavana ja JM väitti, että K puhuu siellä muunneltua totuutta niin siitä väitöksestä tuli banni. Ja kun siis sotki sanoillaan ja katosi sen jälkeen kuin pieru saharaan edes avaamatta ajatuksiaan, että miten niin toi ei ollut pahassa mielessä heitetty kommentti.
On kohtuu ylimielinen henkilö, etten sanoisi.
Ei oo millään tavalla ajanut. Ihmiset sekoais edelleen ihan täysin jos siinä tapahtuis jotainMiten joku jaksaa enää trollata Bojere rakkaus jutuilla. Täysin kulunut shippi, ei siinä ole enää mitään mielenkiintoista. Aika ajoi jo sen ohi.
Niin mekin, mutta osaamme silti ymmärtää mihin viitattiin ja puhua menneistäkin ajoista.
Niin JM:n mielestä Jere ei ollut rehellinen siinä, mitä sanoi haastattelussa. Mulla meni vähän ohi, että onko nyt tullut 2 uutta haastattelua ja jos on, niin mitä haastista tarkoitettiin? Kun siis joku oli podimossa(??), mutta toinen Spotifyssa. Vai oliko se yksi ja sama?Muunneltua totuutta?
Erikoinen peruste, onpa ne nyt herkkiksiä taas.K oli ollut jossain haastateltavana ja JM väitti, että K puhuu siellä muunneltua totuutta niin siitä väitöksestä tuli banni. Ja kun siis sotki sanoillaan ja katosi sen jälkeen kuin pieru saharaan edes avaamatta ajatuksiaan, että miten niin toi ei ollut pahassa mielessä heitetty kommentti.
Ei oo millään tavalla ajanut. Ihmiset sekoais edelleen ihan täysin jos siinä tapahtuis jotain Kuumin shippi ever.
No se muah juttu esim. Kun itse mokaa, ettei selitä auki nöyrästi kyseistä termiä niin ei riitä, että kyrpiintyy kun joku ihmettelee, että mikä vatun muah, vaan ottaa sen muös nimimerkiksi, oikein ollakseen.millä perusteella on ylimielinen?
Nauttii toki, ao3 tulee edelleen ficcejä ja miksi olisi koko discordia perustettu sillä nimellä muutoin.Ok, trolli. Ei se kyl kovinkaan suurta suosiota nauti yhtään missään, mutta jatka toki trollailuasi.
Toisaalta se oli ihan tyhmä kommentti taas heittää sinne keskelle, lisäksi se, ettei jää mitenkäön perustelemaan, että millä perusteella toi ei ollut ikävä kommentti, jolla koittikin vähän vetää muitakin alas, miksei kirjoittele noita mielipiteitään tänne??? Kuten kaikki järkevät ihmiset tekevät.Erikoinen peruste, onpa ne nyt herkkiksiä taas.
Mä oon tullut siihen lopputulokseen, että tämän palstan tosishippari ja JM on sama henkilö, ehkä eri persoona. Liikaa yhteensattumia ja samoja juttuja tullut.K oli ollut jossain haastateltavana ja JM väitti, että K puhuu siellä muunneltua totuutta niin siitä väitöksestä tuli banni. Ja kun siis sotki sanoillaan ja katosi sen jälkeen kuin pieru saharaan edes avaamatta ajatuksiaan, että miten niin toi ei ollut pahassa mielessä heitetty kommentti.
Miten niin tosishippari yksikössä?? Meitä on ainakin 4. Ehkä yksi on JM, vaikea tietää.Mä oon tullut siihen lopputulokseen, että tämän palstan tosishippari ja JM on sama henkilö, ehkä eri persoona. Liikaa yhteensattumia ja samoja juttuja tullut.
Nyt on kyllä taas ihan höpö höpöä tämä, tosipohjan shippaukseen voin uskoa.Mä oon tullut siihen lopputulokseen, että tämän palstan tosishippari ja JM on sama henkilö, ehkä eri persoona. Liikaa yhteensattumia ja samoja juttuja tullut.
Mä oon tullut siihen lopputulokseen, että tämän palstan tosishippari ja JM on sama henkilö, ehkä eri persoona. Liikaa yhteensattumia ja samoja juttuja tullut.
Hän on varmaan viides, uskon lukevan kyllä, kuten muutkin.Miten niin tosishippari yksikössä?? Meitä on ainakin 4. Ehkä yksi on JM, vaikea tietää.