vierailija
Höpö höpö. Naiset ensin.En hyväksy tällaista. Minusta 1-3 on pippelillisen ja 4-6 pimpillisen.
Höpö höpö. Naiset ensin.En hyväksy tällaista. Minusta 1-3 on pippelillisen ja 4-6 pimpillisen.
Eihän oo. 4-6 tarkoittaa että sun housuissa on meisseli.En hyväksy tällaista. Minusta 1-3 on pippelillisen ja 4-6 pimpillisen.
Ei minulla ole meisseli vaan sen heittäjän housuissa on Uuno.Eihän oo. 4-6 tarkoittaa että sun housuissa on meisseli.
Ole sinä Tauno hiljaa, kun et ymmärrä mistään mitään.Ei minulla ole meisseli vaan sen heittäjän housuissa on Uuno.
Höpö höpö urpo. Kyllä Uuno tietää.Ole sinä Tauno hiljaa, kun et ymmärrä mistään mitään.
En ole urpo vaan Terhi.Höpö höpö urpo. Kyllä Uuno tietää.
Huohh. Ei oo uskon asia kun bongailtiin vielä kuvistaEn usko tällaista. Muistan ne K ja B rakkauskirjoitukset. Kukkis oli sympaattinen herrasmies eikö kuolaava alemman luokan edustaja.
Niin, luulitte tietävänne kuka hän on.Huohh. Ei oo uskon asia kun bongailtiin vielä kuvista
KylläHyvä vaan jos on vähän ahtaampi ja kunnolla sheivattu. Kokenut bottom osaa niksit.![]()
Hidas ja hellä pyllypano. UuuhKyllä.Ahtaampaa täytyy valmistella huolella ja hitaasti mutta palkitsee asiansa osaavan masterin.
Parasta on kun bottom alkaa kerjäämään jotakin suurempaa sisäänsä. Tunnin lämmittelyn jälkeen ovat viimeistään jo hyvin kärsimättömiä. Laukeamislupaa ei silti heltiä.Kyllä.Ahtaampaa täytyy valmistella huolella ja hitaasti mutta palkitsee asiansa osaavan masterin.
Jos videossa on kaksi miestä Käärijän lisäksi, niin se on 50-50.Niin, luulitte tietävänne kuka hän on.
Minä tunnen hänet.Niin, luulitte tietävänne kuka hän on.
Kuumottaa liikaaParasta on kun bottom alkaa kerjäämään jotakin suurempaa sisäänsä. Tunnin lämmittelyn jälkeen ovat viimeistään jo hyvin kärsimättömiä. Laukeamislupaa ei silti heltiä.
Näin se oli.Minusta hän kyllä teki molempia, kuolasi K ja ihasteli B ja K rakkautta.
Siinä ympärillä oli enemmänkin niitä, eikä tämä ihan vieressä ollut, itse toki annetuista tuntomerkeistä tunnistin.Jos videossa on kaksi miestä Käärijän lisäksi, niin se on 50-50.
Ei ole. Se löyty sieltä mistä ennenkin.Onko muilla munanpiilotusta tänään tiedossa?
Sinä tunnistit, mutta muut eivät tunnista?Siinä ympärillä oli enemmänkin niitä, eikä tämä ihan vieressä ollut, itse toki annetuista tuntomerkeistä tunnistin.
Iso mies kaappaa pienen irtonamun syleilyynsä niin että tämän selkä on hänen omaa vatsaansa vasten. Iso mies alkaa hitaasti liikuttelemaan isoja käsiään ensin irtonamun rinnalla, sitten vatsalla. Pikkuhiljaa ne liikkuvat alaspäin ja alaspäin kunnes ne löytävät tutun munapiilon. Kaikki tallella toteaa iso mies ja alkaa suutelemaan irtonamun niskaa.Onko muilla munanpiilotusta tänään tiedossa?
Ihastelee nykyään jotakin aivan muuta?Näin se oli.
Iso mies kaappaa pienen irtonamun syleilyynsä niin että tämän selkä on hänen omaa vatsaansa vasten. Iso mies alkaa hitaasti liikuttelemaan isoja käsiään ensin irtonamun rinnalla, sitten vatsalla. Pikkuhiljaa ne liikkuvat alaspäin ja alaspäin kunnes ne löytävät tutun munapiilon. Kaikki tallella toteaa iso mies ja alkaa suutelemaan irtonamun niskaa.
Googlen kääntäjä on heteronormatiivinen?Den store mannen tar tag i den lilla lösa flickan i hans famn så att hennes rygg ligger mot hans egen mage. Den store mannen börjar sakta röra sina stora händer, först på den lösa flickans bröst, sedan på hennes mage. Lite i taget flyttar de sig lägre och lägre tills de hittar det välbekanta ägggömstället. Allt är säkert, säger den store mannen och börjar kyssa den lösa brudens hals.
Kuvausten perusteella ei siltä vaikuttanut, en tietenkään ottanut mitä minä jollain pelkän K videolla tekisin, taitaa ne kyylät olla enemmän sillä puolella ketkä tuotte kyseistä henkilöä esiin, hyvä muisti taasen ei merkkaa sellaista.Sinä tunnistit, mutta muut eivät tunnista? Otitko kyylä videon talteen?