K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Bojan on uhka ihmisen kyllästymispisteelle. Sitä mummojunnausta sai kuulla vauvalla tarpeeksi ja muu poistettiin. Ja nyt täällä ei-BJ shippiketjussa sama jatkuu Mairen ja jonkun pipipään toimesta. Mut ihan miten haluatte. Kyllä mulla piimänegendaa riittää
💯 Just tämä. Mulla ei ole mitään Bojania vastaan, mut nämä pari Mairea koettelee ihmisten sietokykyä näillä shippi ja B on taivaallinen jutuillaan. Niitä on hoettu kyllästymiseen asti ja raja on tullut vastaan.

vierailija
Tämä iso mies pakkomielteen omaava Anna-Liisako veti listagayn roolia? Minulla meni aina yli se että iso ja treenattu homomies harrastaa vapaapainia ja työskentelee palomiehenä. Uskon että tällaisia miehiä löytyy oikeasti mutta tämä hahmo kuulosti liikaa iso mies fanaatikon luomukselta. Joko voit tunnustaa asian.

vierailija
Mikä ihana aamu.
K:n sirot sormet puristuvat hellästi valtavan *****:n ympärille kun hän. alkaa liikuttaa niitä eestaas.

Himo valtaa K:n kokonaan ja hänen suunsa kostuu. Valtava ***** sykähtelee ja muuttuu kivikovaksi pienten sormien hellästä kosketuksesta.

K ottaa sen pään ahnaasti suuhunsa ja alkaa imeä. Huoneen täyttää rakkauden äänekkäät huokaukset. "En kestä enää, mä tuun, mä tuun ..."

K:n pehmeä suu puristuu yhä tiiviimmin *****:n ympärille, kunnes lennättää rakastamansa ja jumaloimansa miehen nautinnon tähtitarhaan.

- REGINA /
pääsiäisnumero-
Mairen mieli ei kestä.

vierailija
Vilken härlig morgon.
K:s smala fingrar klämmer sig försiktigt runt hans enorma ***** medan han. börjar flytta dem framåt.

Lusten tar över K helt och hans mun blir blöt. Den enorma ***** bultar och vänder sig stenhårt av den milda beröringen av små fingrar.

K tar girigt in huvudet i munnen och börjar suga. Rummet är fyllt av högljudda kärlekssuckar. "Jag orkar inte mer, jag kommer, jag kommer..."

K:s mjuka mun pressar sig allt hårdare runt ***** tills hon skickar mannen hon älskar och avgudar till ett stjärnklart paradis av njutning.

- REGINA /
påsknummer
Jag är djupt imponerad av den här berättelsen! 😍

vierailija
Tämä iso mies pakkomielteen omaava Anna-Liisako veti listagayn roolia? Minulla meni aina yli se että iso ja treenattu homomies harrastaa vapaapainia ja työskentelee palomiehenä. Uskon että tällaisia miehiä löytyy oikeasti mutta tämä hahmo kuulosti liikaa iso mies fanaatikon luomukselta. Joko voit tunnustaa asian.
Oikeestaan hyvä päätelmä. En ollut ajatellut asiaa noin.

Yhteistyössä