vierailija
Laittaisitko terävänokkaiset lakerikengät jalkaan, jos ne haisisi niin, että meinaisit pyörtyä?Niin mäkin, t. Bojanisti
Niin rumaa ei voi verratakaan Boitsuun, joka on upeus.
Laittaisitko terävänokkaiset lakerikengät jalkaan, jos ne haisisi niin, että meinaisit pyörtyä?Niin mäkin, t. Bojanisti
Niin rumaa ei voi verratakaan Boitsuun, joka on upeus.
Hevonen kuule siirtää häntänsä vienosti sivuun ja hirnahtelee kun se on rakastunut. Vähän ku Kärtsä..oikeassa seurassaRakkaudesta se hevonenkin potkii.
Hevonen kuule siirtää häntänsä vienosti sivuun ja hirnahtelee kun se on rakastunut. Vähän ku Kärtsä..oikeassa seurassa
Eli Bojanin kaaHevonen kuule siirtää häntänsä vienosti sivuun ja hirnahtelee kun se on rakastunut. Vähän ku Kärtsä..oikeassa seurassa
Sitä se potki. Kylläkin. TsoriEli Bojanin kaa
Joo oon fiilistelly samaa!Ihana Khäärijäviikko tumpussa
Se ole mies, eikä mikään sellainen, joka omaa varjoaan n*ssii. *muinaisturkulainen sananlasku*Ihana Khäärijäviikko tumpussa
Joo oon fiilistelly samaa!
Kuinka kauan ajattelit jaksaa jatkaa tätä sun trollausta? Käy jo vähän vanhaksi 🥱Kärtsä on järjestänyt JOKA KERTA, kun Bojan on tullut Suomeen, aikaa viettääkseen sitä best boyfriendinsä kanssa! B niin ihana
Ei tosiniehet hevosiakaan.Se ole mies, eikä mikään sellainen, joka omaa varjoaan n*ssii. *muinaisturkulainen sananlasku*
Oikeen best boyfriend. Varmaan sama juttu, kun mormonit kulkee sen parinsa kanssaKuinka kauan ajattelit jaksaa jatkaa tätä sun trollausta? Käy jo vähän vanhaksi 🥱
Tolleenko susta kavereita kohdellaan?Sitä se potki. Kylläkin. Tsori
Ärsyttäviä siipeilijöitä kohdellaan noinTolleenko susta kavereita kohdellaan?
?Ärsyttäviä siipeilijöitä kohdellaan noin
Oletko hiihtolomalainen pääsiäislomalla?Bojan on selvästi uhka joillekin, ei uhattomasta ihmisestä kirjoiteltaisi noin
Suvikin mukana keikalla......Onnekas on hän, joka kuvaa.
Hyvin sä kopsailet. Kukaan tosin omaperäisyyttä bojanisteiltä odotakaanBojan on selvästi uhka joillekin, ei uhattomasta ihmisestä kirjoiteltaisi noin
Bojan on uhka ihmisen kyllästymispisteelle. Sitä mummojunnausta sai kuulla vauvalla tarpeeksi ja muu poistettiin. Ja nyt täällä ei-BJ shippiketjussa sama jatkuu Mairen ja jonkun pipipään toimesta. Mut ihan miten haluatte. Kyllä mulla piimänegendaa riittääBojan on selvästi uhka joillekin, ei uhattomasta ihmisestä kirjoiteltaisi noin
Moii MårdisSöin makkaran