K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sä et taida paljon muuta seurata kuin K&B:tä. Joka vuosi on syntynyt hyviä ja syviä kaverisuhteita. Tänäkin vuonna on jo moni osallistuja bondannut keskenään. Tiedän et viisujen kautta on syntynyt vuosia kestäviä kaveruussuhteita.
Sinähän tietäjä olet. Niinhän mä sanoinkin, että niitä suhteita voi olla, mutta niitä ei markkinoida yhtä tehokkaasti kuin KB tä. Ja kun siinä toinen osapuoli vielä sattui olemaan suomalainen, niin edellytykset suurelle harhalle oli olemassa.

vierailija
Sinähän tietäjä olet. Niinhän mä sanoinkin, että niitä suhteita voi olla, mutta niitä ei markkinoida yhtä tehokkaasti kuin KB tä. Ja kun siinä toinen osapuoli vielä sattui olemaan suomalainen, niin edellytykset suurelle harhalle oli olemassa.
Mitä ihmettä sä höpiset ja mikä ihmeen harha? Oot todennäköisesti kiinnittänyt erityisesti K&B:hen huomiota sen takia, koska toinen osapuoli on suomalainen. Käärijän karisma ja suosio oli niin suurta. Ei K&B ole mitenkään poikkeuksellista viisuissa, aina näitä ”bromanceja ja romanceja” on syntynyt siellä.

vierailija
Mitä ihmettä sä höpiset ja mikä ihmeen harha? Oot todennäköisesti kiinnittänyt erityisesti K&B:hen huomiota sen takia, koska toinen osapuoli on suomalainen. Käärijän karisma ja suosio oli niin suurta. Ei K&B ole mitenkään poikkeuksellista viisuissa, aina näitä ”bromanceja ja romanceja” on syntynyt siellä.
Tulee mieleen vain Efentix muista viisuissa syntyneistä suhteista. Joo, harha oli ihan väärä sanavalinta.

vierailija
Veit sanat suustani. Tästä ketjusta on tullut ihan hirveä. Välillä käyn vilkaisemassa - aina samaa haukkumista, vähättelyä ja trollausta. Tulee paha olo ja on pakko poistua. Saisi kadota koko roska.
Mä käyn kans silloin tällöin kun muissa ketjuissa ei enää ole elämää. Ihan järkyttävä meininki. En ymmärrä ketkä tänne kirjoittelee, trollit pelkästään? Ikävä vanhoja hyviä aikoja ja vanhaa mukavaa porukkaa, mut ne ajat valitettavasti oli ja meni.

Yhteistyössä