vierailija
No onhan, keksi lisää.Shellejä ei ole enää.
No onhan, keksi lisää.Shellejä ei ole enää.
Valkeakoski, Nokia, Ruutana, Iittala jne.No onhan, keksi lisää.
Ja pelkästään Helsingissä yhdeksän minun laskujen mukaan.Valkeakoski, Nokia, Ruutana, Iittala jne.
No ei kyllä lue tätä ketjua pönttyli."Ainakin" Jodelissa. Ei kehtaa tunnustaa, että Kaks plussalla kansaa. Selittääkin ns yhteensattumat
No tottakai lukee. Se "ainakin", homesloggi..."ainakin"No ei kyllä lue tätä ketjua pönttyli.
Höpsistä, vaikka oishan se kiva, jos ois nähnyt noi J&B ihastelut täältä.No tottakai lukee. Mi
No tottakai lukee. Se "ainakin", homesloggi..."ainakin"
Mitkä ihastelut. Täytää pskaa ja oksettavaa touhua muutenkin.Höpsistä, vaikka oishan se kiva, jos ois nähnyt noi J&B ihastelut täältä.
Onpas. Googlaa esim Shell Ylämylly. T. KahvikissaShellejä ei ole enää.
Sivistyneempää kuin nuo isomies ja Peksi kirjoitukset, niissä ei ole mitään aitoa.Mitkä ihastelut. Täytää pskaa ja oksettavaa touhua muutenkin.
Nähny ainakin muut ihastelut. "Höpsistä, vaikka oishan se kiva, jos ois nähnyt noi J&B ihastelut täältä.
Se on sattumaa.Nähny ainakin muut ihastelut. "Pohjoiseen ..."
V.tut mä mistään heteromummoista ole täällä puhunut. Ei vois vähempää kiinnostaa teidän haarojen välit.🥱 Parasta s.eksiä olen saanut yhdeltä 60 v. Norjalaiselta homomieheltä, joten ei se iäkkään ole este.Kuule ihan yhtä vihkoon meni omat heteromummo arvuuttelusi. We're even, Steven.
P ja K yhdessä Japanissa. Odottakaa vaan, on taatusti kuumempaa kuin yksikään noista miespareista.Sivistyneempää kuin nuo isomies ja Peksi kirjoitukset, niissä ei ole mitään aitoa.
Moi, voitko kertoa, milloin lähet sinne?P ja K yhdessä Japanissa. Odottakaa vaan, on taatusti kuumempaa kuin yksikään noista miespareista.
T. Kärtsä
Istuuko nykyään kiven sisällä eksänsä m urhasta?V.tut mä mistään heteromummoista ole täällä puhunut. Ei vois vähempää kiinnostaa teidän haarojen välit.🥱 Parasta s.eksiä olen saanut yhdeltä 60 v. Norjalaiselta homomieheltä, joten ei se iäkkään ole este.
Mitä mieltä olet öljygatesta? Saako rypsiöljyä käyttää?P ja K yhdessä Japanissa. Odottakaa vaan, on taatusti kuumempaa kuin yksikään noista miespareista.
T. Kärtsä
Onko sivistynyt ja aito siis synonyymit.Sivistyneempää kuin nuo isomies ja Peksi kirjoitukset, niissä ei ole mitään aitoa.
Sit ku löytyy luxushotelli, jossa on yhtä pitkät kuin leveät futonit.Moi, voitko kertoa, milloin lähet sinne?
Höpsis. Miksi hehkuisi.Bojan hehkuu heti ihan erilailla Janin kosketuksesta
Jan on karvaturri. Ei mitenkään kuuma minusta.Joker outissa parasta on alaston Jan, jonka karvat hien takia nuolevat Janin ihoa.
No ei olekaan, eikä Nace, ihan tavistallaajia ovat.Jan on karvaturri. Ei mitenkään kuuma minusta.