V
vierailija
Vieras
OnpasEi ole väliä ellei uppopaista ruokaa säännöllisesti.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
OnpasEi ole väliä ellei uppopaista ruokaa säännöllisesti.
Mikäs tässä jäi epäselväksi? Paisti?
Villi veikkaus: siemenöljyssä.Onko missä rasvassa paistettu?
49 kertaa soinut yhteensä, lähinnä SuomiPopilla ja YleX:llä. Muusta en tiedä. Taisi se vähän piippuun jäädä.Onko kukaan seurannut Kaistan menestystä, miten statsit? En ole itse kuullut sitä radiosta kertaakaan :-0 Lähtikö se niin hyvin käyntiin kuin odotettiin?
Hiihtämisestä en tiedä mutta ihana kun tuo Jedward on löytänyt KAJ.Kenen kanssas toi Kaj hiihtelee noissa viisubileissä?
Miettiiköhän tuo Boitsukan paisti koskaan kemikaalikuormaansa? Nimittäin jo tuo määrä tuotteita, mitä itseensä ajaa päästäkseen vaikkapa edes nukkumaan on aika järkky.
Sehän on Bessin biisi. Ja tylsä ja ankea ja julistava kaiken lisäksi.Mikäköhän on syy ettei Kaistaa lähtenyt odotetusti? Soi niitä huonompiakin biisejä radiossa kuin se. Tuntuu että radiot ei vaan soita Kn biisejä vaikka mikä olisi. Hänet kyllä mielellään otetaan radioon haastiksiin, jne mutta biisejä ei sitten soiteta. Onpa ärsyttävää!!
Mikäköhän on syy ettei Kaistaa lähtenyt odotetusti? Soi niitä huonompiakin biisejä radiossa kuin se. Tuntuu että radiot ei vaan soita Kn biisejä vaikka mikä olisi. Hänet kyllä mielellään otetaan radioon haastiksiin, jne mutta biisejä ei sitten soiteta. Onpa ärsyttävää!!
No se taas johtuu levy-yhtiön tuputuksesta vrt. Mirella, tylsää, mutta radioon sopivaa.Jollain Kuumaalla taas päinvastoin!
Onko kukaan seurannut Kaistan menestystä, miten statsit? En ole itse kuullut sitä radiosta kertaakaan :-0 Lähtikö se niin hyvin käyntiin kuin odotettiin?
Mikäköhän on syy ettei Kaistaa lähtenyt odotetusti? Soi niitä huonompiakin biisejä radiossa kuin se. Tuntuu että radiot ei vaan soita Kn biisejä vaikka mikä olisi. Hänet kyllä mielellään otetaan radioon haastiksiin, jne mutta biisejä ei sitten soiteta. Onpa ärsyttävää!!
Uudet artistit kiinnostaa enemmän, kuinkahan riittää vielä K:lla keikoille kesällä väkeä vai joko noi ulkkikset kyllästyy tulemaan Suomeen, kuinka niillä on edes varaa ja aikaa tollaiseen.Miksei Kn (ja tässä tapuksessa Bessin) levy-yhtiö tuputa enenmän?
Miksei Kn (ja tässä tapuksessa Bessin) levy-yhtiö tuputa enenmän?
Ovat tägänneet heidät siihenMitenköhän JO on löytänyt tuon teinien Stephanie-esityksen?
Ei ihan kuulosta siltä painon puolesta joo, mutta jos on pakkomielle syömisestä (välttelee), niin voi kai sitä olla? Itse ollut pahimmillaan 163cm 47kg ja oli (lievästi) anorektinen syy se. Onneksi sain pääkopan järjestykseen ilman sen kummempia hoitoja ja parannuin, ja tuostakin on jo 33v..Miten joku väittää X:ssä olevansa anorektikko mitoin 157 cm ja 53 kg, itse olen painanut joskus vain 47 kg ja pituutta kuitenkin 166 cm (eikä ollut tota sairautta, toki läheiset huomasi ja kehoitti syömään)
Ei. Paistilla joku omituisesti viittasi Boitsun Dzejla-tuttavaan.Siis paistaako Bojan nyt jossain stoorissa jotain paistia ja vetää unilääkkeitä? Ok, mulla on jäänyt jotain välistä
Mahtanut olla yleisö (koululla?) biisistä ihan että watafaak is this.Mitenköhän JO on löytänyt tuon teinien Stephanie-esityksen?