V
vierailija
Vieras
Ootko turust?En ymmärrä yhtään mitään.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ootko turust?En ymmärrä yhtään mitään.
Mikä tässä nyt oli vaikeaa ymmärtää vai onko mulla joku aivoslaagi?En ymmärrä yhtään mitään.
Koko komposti on yksi kollektiivinen aivoslaagi.Mikä tässä nyt oli vaikeaa ymmärtää vai onko mulla joku aivoslaagi?
No onko busseja kahdenlaisia ja miksi, eikai sillä voi ilmaiseksi kulkea niin.Mikä tässä nyt oli vaikeaa ymmärtää vai onko mulla joku aivoslaagi?
Discordeissa.Missä ihmiset juttelevat nykyään?
Hiljainenhan se on.
Olet väärässä discordissa.
Häh, en sieltäpäinkään, miksi minun pitäis tietää kaikki Helsingin bussit. Ja miten se edes liittyisi Turkuun.Älä valehtele.
Lippu pitää olla, vaikka sitä ei tarvitse näyttää kuljettajalle.No onko busseja kahdenlaisia ja miksi, eikai sillä voi ilmaiseksi kulkea niin.
Häh, en sieltäpäinkään, miksi minun pitäis tietää kaikki Helsingin bussit. Ja miten se edes liittyisi Turkuun.
Jos haluaa keskustelua?Miten discord voi olla väärä?
Meinaatko että sun elämänlaatu paranee sillä kun saat ykkösen sijasta kakkoseen?
En ole ikinä käyttänyt, en taida ees osata sitä, joten kerropa missä.Koska kirjoitat Turun murretta. Olet selvästi turkulainen.
Jos haluaa keskustelua?
En ole ikinä käyttänyt, en taida ees osata sitä, joten kerropa missä.
Koko komposti on yksi kollektiivinen aivoslaagi.
No väärä discord palvelin sitten.Se on silti se sama discord tauno.
On kahdenlaisia. Näitä 600 menee keskustasta Hki-Vantaan lentokentälle ja takas n 10 minuutin väleinNo onko busseja kahdenlaisia ja miksi, eikai sillä voi ilmaiseksi kulkea niin.