vierailija
En tiedä minkä nimisiä palvelimia ovat perustaneet ja kuinka monta niitä on. Itse sain kutsun vain yhteen KB shippi palvelimeen KB discordissa.Eli ei ole mitään toista KB Discordia. Selvä.
En tiedä minkä nimisiä palvelimia ovat perustaneet ja kuinka monta niitä on. Itse sain kutsun vain yhteen KB shippi palvelimeen KB discordissa.Eli ei ole mitään toista KB Discordia. Selvä.
No miten sinne saa kutsun?En tiedä minkä nimisiä palvelimia ovat perustaneet ja kuinka monta niitä on. Itse sain kutsun vain yhteen KB shippi palvelimeen KB discordissa.
Sieltä on ainakin siirrytty keskustelemaan muista aiheista kuin K/B-shipistä muualle, jotta tuossa K/B-shippikeskustelussa shippaajat voisivat keskustella siitä shipistään rauhassa. Joten ei se mitenkään pilattu ole, vaan ihan vapaasti saa jatkaa siellä sitä shippikeskustelua, ei sitä muualle siirtyneet ole estämässä.Miten tää liittyy siihen, etten usko keskustelun siirtyneen yhtään mihinkään vaan tän olevan trollausta?
Mun pointti oli se, että ihmiset vaihtavat kuulumisia ja juttelevat nykyään jossakin muualla kuin discordissa. Itse olen kahdessa whatsapp ryhmässä ja olen joskus antanut sähköpostiosoitteeni muistaakseni laivanrakentajalle.No nyt vihdoin puhutaan samasta asiasta. Eli toista KB Discordia ei ole olemassa, ja siitä puhuminen on vain trollausta. Sun shippivapaisiin Whatsappiryhmiisi voin hyvinkin uskoa.
Ehkä koska olen tavannut muita ihmisiä IRL.No miten sinne saa kutsun?
No. Sitten täytyy pysyä näköjään tumbrlissa.Ehkä koska olen tavannut muita ihmisiä IRL.
Aivan. Sellainen syntyy, kun on edellytykset. Silloin oli tähdet kohdillaan. Minäkin aivan tosikko haksahdin.Se oli sitä aikaa, eikä se enää palaa. Itse en jaksa enää vanhoja klippejä katsella uudestaan ja uudestaan. Siirry jo eteenpäin sinäkin hyvä ihminen.
Fanittaa B:tä ei K:ta.Mitä sille S afursey fanille kävi, eikö siis enää fanita K:ta?
Eikö jossain vaiheessa fanittanut ihan hulluna K:takin?Fanittaa B:tä ei K:ta.
Ei tietääkseni koskaan ole K:ta fanittanut, ehkä sekoitat johonkin toiseen.Eikö jossain vaiheessa fanittanut ihan hulluna K:takin?
Miksi pitäisi lopettaa siis?Ehkä mun sitten täytyy lopettaa kokonaan täällä käyminen. En ole missään muualla kuin täällä. Olrn sitten varmaan AASI.
Fanittaa Btä ja kiusattiin m ulkkujen Joksufanien toimesta pois ig:stä esim. Tiedän tyypin, hyvin herttainen ja harmiton vähän omanlaatuinen. Kuspot ottivat silmätikuksi.Mitä sille S afursey fanille kävi, eikö siis enää fanita K:ta?
Täh, minä oon luullut, että se on vaan Tiktokissa, eli millä tavalla muka tai mistä tiedät?Fanittaa Btä ja kiusattiin m ulkkujen Joksufanien toimesta pois ig:stä esim. Tiedän tyypin, hyvin herttainen ja harmiton vähän omanlaatuinen. Kuspot ottivat silmätikuksi.
Creepy se onFanittaa Btä ja kiusattiin m ulkkujen Joksufanien toimesta pois ig:stä esim. Tiedän tyypin, hyvin herttainen ja harmiton vähän omanlaatuinen. Kuspot ottivat silmätikuksi.
Twitterissä ja IGssä oli myös.Täh, minä oon luullut, että se on vaan Tiktokissa, eli millä tavalla muka tai mistä tiedät?
On siinä jotain omituista minustakin, itse en katsele niitä hänen videoita, koska en halua tota toimintaa tukea.Creepy se on
Mä tapasin sen Vilnassa, ihan tavallinen tyyppi se oli. En tosin siinä jutellessa tiennyt että se oli se, mutta myöhemmin selvisi.Creepy se on
Mutta miten voi ns. häätää ig:stä sitten vai olisiko vain itse halunnut poistua kuitenkin.Twitterissä ja IGssä oli myös.
Hänellä on huippukuviaNäitä kun lukee,niin voi vaan todeta,että fanittaminen on raaka laji.Ei sovi heikoille.Minä fanitan vain K:ta ja kuuntelen myös musiikkia(mitä täällä on epäilty) enkä vain kuumistele.Lopuksi vielä:Lavong vaikuttaa herttaiselta fanilta ja hänen kuvansa ovat seksikkäitä,mutta eivät seksistisiä.Amen.
Ei ole hyökkäys ottaa niihin kuviin kantaa.Hänellä on huippukuvia Onko joku nyt täällä hyökännyt hänenkin kimppuunsa, voi luoja.
On edelleen IG:ssä, eikä musta ole poistunut sieltä missään kohtaan. Hänen IG:ssä on kuvia Bojanista. Jokainen voi tarkistaa nämä tiedot itse, koska hänellä on avoin IG. Enkä ole mikään stalkkeri, vaan seurannut häntä pitkään.Mutta miten voi ns. häätää ig:stä sitten vai olisiko vain itse halunnut poistua kuitenkin.