K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Miten tää liittyy siihen, etten usko keskustelun siirtyneen yhtään mihinkään vaan tän olevan trollausta?
Sieltä on ainakin siirrytty keskustelemaan muista aiheista kuin K/B-shipistä muualle, jotta tuossa K/B-shippikeskustelussa shippaajat voisivat keskustella siitä shipistään rauhassa. Joten ei se mitenkään pilattu ole, vaan ihan vapaasti saa jatkaa siellä sitä shippikeskustelua, ei sitä muualle siirtyneet ole estämässä.

vierailija
No nyt vihdoin puhutaan samasta asiasta. Eli toista KB Discordia ei ole olemassa, ja siitä puhuminen on vain trollausta. Sun shippivapaisiin Whatsappiryhmiisi voin hyvinkin uskoa.
Mun pointti oli se, että ihmiset vaihtavat kuulumisia ja juttelevat nykyään jossakin muualla kuin discordissa. Itse olen kahdessa whatsapp ryhmässä ja olen joskus antanut sähköpostiosoitteeni muistaakseni laivanrakentajalle.

vierailija
Näitä kun lukee,niin voi vaan todeta,että fanittaminen on raaka laji.Ei sovi heikoille.Minä fanitan vain K:ta ja kuuntelen myös musiikkia(mitä täällä on epäilty) enkä vain kuumistele.Lopuksi vielä:Lavong vaikuttaa herttaiselta fanilta ja hänen kuvansa ovat seksikkäitä,mutta eivät seksistisiä.Amen.

vierailija
Näitä kun lukee,niin voi vaan todeta,että fanittaminen on raaka laji.Ei sovi heikoille.Minä fanitan vain K:ta ja kuuntelen myös musiikkia(mitä täällä on epäilty) enkä vain kuumistele.Lopuksi vielä:Lavong vaikuttaa herttaiselta fanilta ja hänen kuvansa ovat seksikkäitä,mutta eivät seksistisiä.Amen.
Hänellä on huippukuvia😍 Onko joku nyt täällä hyökännyt hänenkin kimppuunsa, voi luoja.

Yhteistyössä