V
vierailija
Vieras
No tuskin on, jos tuo nykyinenkin on pilattu siirtymällä johonkin kuppikuntiin.
Keskustelu siellä kävi mahdottomaksi
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No tuskin on, jos tuo nykyinenkin on pilattu siirtymällä johonkin kuppikuntiin.
Mä en edes usko tähän. Kunhan trollailevat väittämällä, että olisi uusi paikka olemassa.No tuskin on, jos tuo nykyinenkin on pilattu siirtymällä johonkin kuppikuntiin.
En ole missään discordissa. Mutta onko olemassa suomenkielistä, huumoripitoista, mayhemit sallivaa K/B discordia? Sellaista kuten oli meininki vauvalla kesällä 2023? Se oli kyllä mukavaa aikaa.
Mä en edes usko tähän. Kunhan trollailevat väittämällä, että olisi uusi paikka olemassa.
No miten sitten sinne pääsee jos on vain KB Discordissa?Näitä paikkoja on useita. Itse olen whatsapp ryhmässä ja mietimme siellä että pitäiskö perustaa oma discord.
En usko.Näitä paikkoja on useita. Itse olen whatsapp ryhmässä ja mietimme siellä että pitäiskö perustaa oma discord.
Mä en edes usko tähän. Kunhan trollailevat väittämällä, että olisi uusi paikka olemassa.
Miten se tähän liittyy?Mikset aloita keskustelua KB discordissa? Ei se ole muiden vastuulla.
Etkö ole koskaan näiden ketjujen kautta tavannut ihmisiä ja vaihtanut numeroita heidän kanssaan? Itse olen saanut kolme hyvää ystävää ja muita tuttavia keikkojen kautta.En usko.
Miten tää liittyy siihen, etten usko keskustelun siirtyneen yhtään mihinkään vaan tän olevan trollausta?Mikset aloita keskustelua KB discordissa? Ei se ole muiden vastuulla.
Miten se tähän liittyy?
No perustapa sitten se Discord ja laita linkki KB:hen. Tai yksärillä kaikille aktiivisimmille keskustelijoille.Etkö ole koskaan näiden ketjujen kautta tavannut ihmisiä ja vaihtanut numeroita heidän kanssaan? Itse olen saanut kolme hyvää ystävää ja muita tuttavia keikkojen kautta.
Ei edelleenkään liity mitenkään aiheeseen.Jos haluat fiilistellä, niin fiilistele äläkä valita tai odota että muut tekevät työt sun puolesta.
Miten tää liittyy siihen, etten usko keskustelun siirtyneen yhtään mihinkään vaan tän olevan trollausta?
No miten sinne pääsee?No se on siirtynyt. Sama se mitä sinä uskot.
No perustapa sitten se Discord ja laita linkki KB:hen. Tai yksärillä kaikille aktiivisimmille keskustelijoille.
En ole tavannut ketään irl, enkä ole shippaaja. Huumoripitoinen meno kiinnostaa.Kannattaa mennä puutarhaan huhuilemaan tai lähettää sähköpostia/whatsapp viesti, jos olet vauvan kautta tavannut jonkun. Tämä on komposti, jonka pitäisi olla K&B shippivapaa.
Eli ei ole mitään toista KB Discordia. Selvä.Miksi ihmeessä toimisin noin koska en ole shippaaja enkä ole KB discordissa.
No miten sinne pääsee?
Eli ei ole mitään toista KB Discordia. Selvä.
No nyt vihdoin puhutaan samasta asiasta. Eli toista KB Discordia ei ole olemassa, ja siitä puhuminen on vain trollausta. Sun shippivapaisiin Whatsappiryhmiisi voin hyvinkin uskoa.En ole se joka siitä puhuu, se oli joku toinen. Itse neuvoin sinua kysymään asiasta muualla, koska tämä ei shippiketju.
Eli ei ole mitään toista KB Discordia. Selvä.
No miten sinne saa kutsun?En tiedä minkä nimisiä palvelimia ovat perustaneet ja kuinka monta niitä on. Itse sain kutsun vain yhteen KB shippi palvelimeen KB discordissa.
Sieltä on ainakin siirrytty keskustelemaan muista aiheista kuin K/B-shipistä muualle, jotta tuossa K/B-shippikeskustelussa shippaajat voisivat keskustella siitä shipistään rauhassa. Joten ei se mitenkään pilattu ole, vaan ihan vapaasti saa jatkaa siellä sitä shippikeskustelua, ei sitä muualle siirtyneet ole estämässä.Miten tää liittyy siihen, etten usko keskustelun siirtyneen yhtään mihinkään vaan tän olevan trollausta?
No nyt vihdoin puhutaan samasta asiasta. Eli toista KB Discordia ei ole olemassa, ja siitä puhuminen on vain trollausta. Sun shippivapaisiin Whatsappiryhmiisi voin hyvinkin uskoa.
No miten sinne saa kutsun?