V
vierailija
Vieras
Onhan ne läheltä vatsaa ja pelkkää sen alapäätä kuvaavat fanit varmaan aika ahdistavia, osa kiertää ihan ulkomailta asti.Onkohan K itse jo korviaan myöten täynnä intohimofanitusta ja shippausta
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Onhan ne läheltä vatsaa ja pelkkää sen alapäätä kuvaavat fanit varmaan aika ahdistavia, osa kiertää ihan ulkomailta asti.Onkohan K itse jo korviaan myöten täynnä intohimofanitusta ja shippausta
Joo ei kyllä enää mitenkään kuumennä eikä lämmitäTosi ällöjä rupeaa jo olemaan nämä tumpunkin vitsishippaus jutut, B tungettu kuvaan koskemassa K:n vatsaa tai se K vauvana B:n sylissä, noi meni jo mauttomuuden puolella minusta verraten johonkin aidosti tapahtuneen tilanteen muistelujuttuun.
Onkohan K itse jo korviaan myöten täynnä intohimofanitusta ja shippausta
Alapäätä kuvaavat fanit? Mulla on menny jotain ohi nytOnhan ne läheltä vatsaa ja pelkkää sen alapäätä kuvaavat fanit varmaan aika ahdistavia, osa kiertää ihan ulkomailta asti.
Kuulostaa, ettet mikään oikea shippaaja ole koskaan ollutkaan, jos tuollainen vaikuttaa tai lannistaa, se on vain helppo keksiä syyllisiä, kun oma innostus hiipuu.Tämä, oon entinen shippaaja ja täällä oleva tosishippaus vei itseltäni shippausinnon täysin. Toivottavasti saan sen vielä joskus takaisin.
Joo se pyörä pyörii varmasti negatiivisine puolineen vieläkin.Mä muuten miettisin tätä joskus, että ahdistaako se Jereä tai Boitsua. Ehkä ovat oppineet käsittelemään asiaa ja osaavat ottaa sen huumorilla. Toisaalta se että saavat asiaan liittyviä kirjeitä jne. on varmaan ahdistavaa. Vaikea sanoa, joku voisi kysyä tätä heiltä.
Lavonq stoorit jääneet sitten esim. näkemättä vai.Alapäätä kuvaavat fanit? Mulla on menny jotain ohi nyt
Turkulainen?Mä muuten miettisin tätä joskus, että ahdistaako se Jereä tai Boitsua. Ehkä ovat oppineet käsittelemään asiaa ja osaavat ottaa sen huumorilla. Toisaalta se että saavat asiaan liittyviä kirjeitä jne. on varmaan ahdistavaa. Vaikea sanoa, joku voisi kysyä tätä heiltä.
Kuulostaa, ettet mikään oikea shippaaja ole koskaan ollutkaan, jos tuollainen vaikuttaa tai lannistaa, se on vain helppo keksiä syyllisiä, kun oma innostus hiipuu.
Eihän se mitään alapäätä kuvaa. Sillä on hyvällä maulla tehtyjä upeita kuvia. Jos oot eturivissä niin väistämättä siinä ei mikään kaukolaajakulma kuvattavasta tule. Ei todellakaan kuulu mihinkään törkeilyporukkaan hänLavonq stoorit jääneet sitten esim. näkemättä vai.
Kuulostaa, ettet mikään oikea shippaaja ole koskaan ollutkaan, jos tuollainen vaikuttaa tai lannistaa, se on vain helppo keksiä syyllisiä, kun oma innostus hiipuu.
Täällä myös yksi sellainen! Se on vähän auttanut kun on pysynyt palstoilta enemmän pois.Kyllä meitä on tosi monia, joilta lähti into shippaukseen tosishipin myötä. Se tosishippaus oli niin painostavan aggressiivista ja ahdistavaa. Ei se B:n ja K:n vika ole.
Turkulainen?
Lavonq stoorit jääneet sitten esim. näkemättä vai.
Ainiin mutta kun kuumistelee vaan Jerppaa eikä shippaa söpöjä parikuvia Boijtsusta, niin luokittelet "alapääkuvaajaksi"Eihän se mitään alapäätä kuvaa. Sillä on hyvällä maulla tehtyjä upeita kuvia. Jos oot eturivissä niin väistämättä siinä ei mikään kaukolaajakulma kuvattavasta tule. Ei todellakaan kuulu mihinkään törkeilyporukkaan hän
Älä valehtele, paljastuit turkulaiseksi.En ole. Oulusta olen kotoisin.
Ainiin mutta kun kuumistelee vaan Jerppaa eikä shippaa söpöjä parikuvia Boijtsusta, niin luokittelet "alapääkuvaajaksi"
No ei johdu vain siitä, yhtä vääränä pidän tämän Safursey tyypin toimintaa tai oikeastaan vielä oudompana.Ainiin mutta kun kuumistelee vaan Jerppaa eikä shippaa söpöjä parikuvia Boijtsusta, niin luokittelet "alapääkuvaajaksi"
Kyllä, lähti aika nopeasti into, kun oli niin toksista. Nyt on K:n uudet shipit vallanneet mielenKyllä meitä on tosi monia, joilta lähti into shippaukseen tosishipin myötä. Se tosishippaus oli niin painostavan aggressiivista ja ahdistavaa. Ei se B:n ja K:n vika ole.
Älä valehtele, paljastuit turkulaiseksi.
Ohis. Musta on hauska kirjoitella tänne Turun murteella, koska se saa sut nähtävästi raivostumaan. Haluatko että kirjoitan välillä taas ruotsiksi?
Kyllä, lähti aika nopeasti into, kun oli niin toksista. Nyt on K:n uudet shipit vallanneet mielen
Minä oon ainakin iso homomies suomen turust.