K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tarkemmin ottaen yksi joukkuetoveri ehdotti (kun olivat menossa saunomaan), että P ja K voisivat tehdä "pienen kiihkeän saunavideon OF:ään". Kemia oli näillä niin ilmeistä, ertä vierestäseuraajatkin kuolasivat 🫠
Jep ja sitä kesäkalenteriakin suunnittelivat. P on muuten maanantaina pelaamassa Herttoniemessä. Onkohan tulossa jo etukäteen Vantaalle saunomaan🤭

vierailija
Mä en nyt tiedä kuinka moni tätä keskustelua käy, mutta onko nyt niin että jonkun mielestä Marko (ja Dzejla) ei ole ollenkaan ollut Ljubljanassa tai ei ainakaan montaa kertaa, ja jonkun mielestä Marko on käynyt siellä nyt monta kertaa koska kuvissa näkyy eri vaatteet?

vierailija
En edelleenkään laskisi tollasta kuvaa miksikään reissusisällöksi, vaan ihan tavallinen kuva kaverin kanssa niin kuin muutkin kuvat siinä postauksessa.
En mäkään nyt ajattele että se mikään epätavallinen kuva on, mutta poseerauskuvat hotellista ja hotellin edestä on kyllä mun mielestä reissukuvia. Jos sillä mitään merkitystä on.

vierailija
Joo mutta se oli ihan tavallinen kuva kaupungilta, ei mikään ”katsokaa olen Sloveniassa matkailemassa” kuten New Yorkista hän postasi. Wienin reissultakaan ei tullut mitään ”reissusisältöä”.
Se laittoi wienistä kyllä stooreja. En tiedä mikä on reissusisältöä, mutta siis jotain kaupunkikuvaa ja paikkatiedot merkittynä joka tapauksessa. Niitä en nyt sentään ole tallentanut eli en valitettavasti pysty antamaan mitään vedenpitävää todistusaineistoa.

Yhteistyössä