vierailija
Hän on jäänyt lapsen tasolle.Onko sulla vihanhallintaongelmia?
Hän on jäänyt lapsen tasolle.Onko sulla vihanhallintaongelmia?
Buahhahhahhaaa, ja te siis ette ole, jopiden teksteissä täällä ei ole päätä eikä häntää!Hän on jäänyt lapsen tasolle.
Tossahan se lukee, etkö osaa lukea?mistäs nyt hikeentynyt.
TunteisiiiiiinTossahan se lukee, etkö osaa lukea?
Oli ihan neurtaali kysymys kylläkin. Outoa, että tulkitset sen noin.. Kertoo sinusta.Tunteisiiiiiin
Kolmen kimppa kiinnostaa sua?Bojan ja Jere, sitä kiimaa ei vain voita ketkään.
Menikö tunteisiin, kun joku paljasti, että kuiva kausi sulla nenossaOli ihan neurtaali kysymys kylläkin. Outoa, että tulkitset sen noin.. Kertoo sinusta.
Mä piereskelen sohvalla.Oon terassilla auringossa nauttimassa kahvia, kohta salille. Mitä sinä aiot tänään tehdä?
Edelleen kommenttisi kertovat paljon ja vain sinusta!Menikö tunteisiin, kun joku paljasti, että kuiva kausi sulla nenossa
Oliko tulkkeja paikalla? Mitä tässä lukee?Jere ei ole pahemmin kiinnostava ilman Bojania. Bojan sen sijaan on todella ihana ja kiinnostava odottaessaan Jerppaa Vahvimpana osoituksena se, että on edelleen samski. Onkos se maali kuivuu -Jere menossa sinne Japanin maailmannäyttelyyn?
samski = sinkkuOliko tulkkeja paikalla? Mitä tässä lukee?
Se on Sampo Kaulanen.samski = sinkku
Mikä samski? Miks mä en tajuu nykyäännenää mitään?Jere ei ole pahemmin kiinnostava ilman Bojania. Bojan sen sijaan on todella ihana ja kiinnostava odottaessaan Jerppaa Vahvimpana osoituksena se, että on edelleen samski. Onkos se maali kuivuu -Jere menossa sinne Japanin maailmannäyttelyyn?
Äläkä omi Jerpan ripset pitkinä- juttuja.. Samanlainen mielikuvitukseton apinoitsija, kuin idolisikin.Bojan seuraa varmasti ripset pitkinä Jeren Japaninvalloitusta, jos Jerppa sinne lähtee!
Kyllä niillä on molemmilla ripset pitkinä kun katsovat instasta toistensa - rakkaansa - juttujaÄläkä omi Jerpan ripset pitkinä- juttuja.. Samanlainen mielikuvitukseton apinoitsija, kuin idolisikin.
Eiköhän se kohta.Eikö tää ketju vois jo kuo lla pois.
Mä haluan puhua t isseistä.Eikö tää ketju vois jo kuo lla pois.