vierailija
Olet pieni vähemmistöTilanne on ilmeisesti sama kuin mulla siinä, etten millään näe miksi K ta pidetään niin kuumana. Jokainen pitäköön makunsa.

Olet pieni vähemmistöTilanne on ilmeisesti sama kuin mulla siinä, etten millään näe miksi K ta pidetään niin kuumana. Jokainen pitäköön makunsa.
Mitä?Niinhän tuo väittää, kesti hetken tajuta mistä tekemästäni virheestä se puhuu.
No koska se tykkäys oli tänne ketjuun tehtyyn postaukseen, vaikka sen nopeasti poistinkin, turha sitä nyt on tässä avata enempää, mutta itse tiedän kyllä.Mitä? Tumpussa on miljoonia postauksia ja tykkäyksiä. Miten joku haarukoi sieltä jonkun anonyymin palstailijan tilin?
Ettekö te miehet ajattele mitään muuta kuin seksiä Kärtsän kanssa.Uskaltaiskohan sitä laittaa kommentin, että pääsis Kärtsän kanssa saunomaan
Saattoi olla jonkun sortin ansa juurikin se B:n ja J:n kuva siinä kohdassa.No koska se tykkäys oli tänne ketjuun tehtyyn postaukseen, vaikka sen nopeasti poistinkin, turha sitä nyt on tässä avata enempää, mutta itse tiedän kyllä.
Oliko tää sama tyyppi tekemässä discordiin eri nimerkkejä?Mitä? Tumpussa on miljoonia postauksia ja tykkäyksiä. Miten joku haarukoi sieltä jonkun anonyymin palstailijan tilin?
EiEttekö te miehet ajattele mitään muuta kuin seksiä Kärtsän kanssa.
No suurin osa suomalaisista ei pidä Kärtsää mitenkään kuumana, kyllä te kuumistelijat olette se vähemmistö.Olet pieni vähemmistö
Olet väärässäNo suurin osa suomalaisista ei pidä Kärtsää mitenkään kuumana, kyllä te kuumistelijat olette se vähemmistö.
Eipä hän taida olla.Olet väärässä
Taitaapi hän olla.Eipä hän taida olla.
Kyllä hän on, pahasti väärässä.Eipä hän taida olla.
Sun mieskin katselee parasta aikaa Kärtsän kuvia ja haaveilee.No suurin osa suomalaisista ei pidä Kärtsää mitenkään kuumana, kyllä te kuumistelijat olette se vähemmistö.
No miksipäs ei. Menestyneitä, hauskoja ja komeita poikia.Kärtsä taitaa antaa sen viimeisen ruusun Hoojan pojille.
Siltä näyttää.Kärtsä taitaa antaa sen viimeisen ruusun Hoojan pojille.
Laita se Peksin nimissä.Uskaltaiskohan sitä laittaa kommentin, että pääsis Kärtsän kanssa saunomaan
Älä laita, joku hullu täältä saa tietää sun tilinUskaltaiskohan sitä laittaa kommentin, että pääsis Kärtsän kanssa saunomaan![]()
Ehkä olen jo laittanut, siinä on sitten 900 kommenttia selailtavanaÄlä laita, joku hullu täältä saa tietää sun tilin
DreamteamNo miksipäs ei. Menestyneitä, hauskoja ja komeita poikia.
Voi hitto, kun story viewer ei näytä kaikkia, minä oisin ainakin mennyt katsoon muuten.Ehkä olen jo laittanut, siinä on sitten 900 kommenttia selailtavana
Löytyi sun tili. Beiget mummokalsarit ja nimimerkki Maire paljasti sut.Ehkä olen jo laittanut, siinä on sitten 900 kommenttia selailtavana