vierailija
Miksi sitten kaikki noi valitusviestit?En ole huomannut mitään minuun kohdistuvaa, enkä itsekään tee henkilöön menevästi.
Miksi sitten kaikki noi valitusviestit?En ole huomannut mitään minuun kohdistuvaa, enkä itsekään tee henkilöön menevästi.
Ja paasaat täällä sääntöjen noudattamisesta, mutta se ei sitten pädekään omalla kohdallasi, kun tuot discord-juttuja tänne, vaikka se on siellä säännöissä kielletty.En ole huomannut mitään minuun kohdistuvaa, enkä itsekään tee henkilöön menevästi.
Mistä ihmeen sääntöjen noudattamisesta olisin täällä paasannut, nyt en muista tälläistä yhtään?Ja paasaat täällä sääntöjen noudattamisesta, mutta se ei sitten pädekään omalla kohdallasi, kun tuot discord-juttuja tänne, vaikka se on siellä säännöissä kielletty.
Olet siis kriminaaliMistä ihmeen sääntöjen noudattamisesta olisin täällä paasannut, nyt en muista tälläistä yhtään?
Siis tässä ketjussa ei kai ollut sääntöjä? Olen puuttunut Bojanin loukkaamiseen kyllä.Olet siis kriminaali
Rikot Discordin sääntöjä eli olet kriminaali.Siis tässä ketjussa ei kai ollut sääntöjä? Olen puuttunut Bojanin loukkaamiseen kyllä.
Lopeta toi vainoaminen.Rikot Discordin sääntöjä eli olet kriminaali.
Rikollinen!!!Lopeta toi vainoaminen.
Niinpä, lopeta sääntöjen rikkominen ja discord-keskustelijoiden vainoaminen.Lopeta toi vainoaminen.
En harrasta sellaista.Niinpä, lopeta sääntöjen rikkominen ja discord-keskustelijoiden vainoaminen.
Juuri tunnustit syntisi rikollinen.En harrasta sellaista.
Bojan työntää piimä-jankkaajalle sen omaa lääkettä!
Koronan aikaan jouduin ottamaan velkaa elääkseni ja nyt en pysty lyhentämään sitä enää.Mitä tapahtui? Itsekin olen aika köyhä, mutta varakkaat vanhemmat.
Mitä hyötyä näistä vanhoista haastiksista nyt enää muka on?Mietin, onkohan tätäkään haastista tullut missään aiemmin vastaan? Vuodelta 2022, Kris & Bojan, haastattelu on englanniksi mutta löytyi Slovenian yleisradion uumenista!
https://365.rtvslo.si/arhiv/my-life-my-music/174918263
Mitä hyötyä uusistakaan on? Huviksihan ne tehdään.Mitä hyötyä näistä vanhoista haastiksista nyt enää muka on?
Mua ainakin kiinnostaa, jos tulisi vastan joku tieto, detalji, bändin historiasta tai jäsenistä, jota en muista / tiedä.Mitä hyötyä näistä vanhoista haastiksista nyt enää muka on?
Ok, ikävä tilanne, mutta se hyvä puolihan tossa kai on, että ei voi sitten enää velkaantua lisää, hyvin turhauttavaa se on itselläkin, kun osa-aikatyö ei ole enää kannattavaa samalla tavalla kuin se ennen oli.Koronan aikaan jouduin ottamaan velkaa elääkseni ja nyt en pysty lyhentämään sitä enää.
No lue sieltä Val202 sivultaMikä konsertti Jokereilta tulee radiosta tänään?? Val202:lta. Jokerit itse mainostivat. Siis 5 vuotta vanha, joku ”kotikonsertti”, mutta mietin, että onkohan se se katolla kuvattu muka, jota mainostavat? Siellä on vielä vanha rumpali ja Martin.