vierailija
Eikä mun.No minun suvusta kukaan varakas ei ole lähtenyt yhtään mihinkään.
Eikä mun.No minun suvusta kukaan varakas ei ole lähtenyt yhtään mihinkään.
Mun suvun miljönäärit asuu ihan muualla kuin Suomessa.Eikä mun.
Täähän todistaa hyvin Suomen ”koulutuksen” tason kun laudaturin kirjoittanut ei kykene kunnolla puhumaan kieltä.No ei tuota. Kirjoitin laudaturit kolmesta vieraasta kielestä.
Balkanin oligarkitkin on vauraampiaSuomen ”miljonääreillä” ei ole mitään asiaa globaaleihin varakkaisiin piireihin pennosillaan.
Eikö niiden pitänyt kaikkien asua ulkomailla?Suomen ”miljonääreillä” ei ole mitään asiaa globaaleihin varakkaisiin piireihin pennosillaan.
Mitäs kuuluu tälle Discordin palluroitten vahtijalle? Joko ymmärsit, että se status vaihtuu ihan automaattisesti, jos ei oo paikalla. Kaikki ei ole sitä koko ajan vaihtelemassa ja läsnäoloaan piilottelemassa. Toisin sanoen et voi tietää oikeasti, onko joku oikeasti poissa vai salaa kyyläämässä keskusteluita.![]()
Oikeasti varakkaat joo, ”aitomiljonääreillä” ei ole varaa.Eikö niiden pitänyt kaikkien asua ulkomailla?
A on ihan eri ihminen.Ei ole tainnut vastata. On kait menny taas vati nurin ja räyhää täällä noita ra sis tisia juttujaan.
Mun pitää lähtee kauppaan!Mitä jos kaikki otettais levylliset Fazerin sinistä. Isänmaallista toimintaa eikö vaan.
Tää vaikuttaa muutenkin ihan pipiltä paikalta nykyään vateineen ja vöteineen.A on ihan eri ihminen.
YökMitä jos kaikki otettais levylliset Fazerin sinistä. Isänmaallista toimintaa eikö vaan.
KAJ:llekin on Fazersuomi laittanut omat eväät matkaan. Toivottavasti Fazerin Sinisen lisäksi olisi paketti ruisleipää.Mitä jos kaikki otettais levylliset Fazerin sinistä. Isänmaallista toimintaa eikö vaan.
Miksi te teette K:sta 1940 luvun suomileffojen ujon elovenan?UNI:
K makaa sohvalla, salaa rakastamansa Ison Miehen vieressä ja taas tapahtuu reaktio, jota K yrittää parhaansa mukaan peitellä - siinä onnistumatta.
Iso mies nuolaisee huuliaan. K tuntee valuvansa hänen katseensa ja kosketuksensa voimasta kuin kynttilä.
K tuntee ison käden hyväilevän alavatsallaan, vetoketjunsa avautuvan ja pehmeiden huulten alkavan liikkuvan ympärillään, kuin tikkukaramellia imien, hellästi, määrätietoisesti ja ahnaasti.
Äänekäs, loppumaton vaikerrus purkautuu hallitsemattomasti K: n huulilta, kun hän kohoaa, selkä kaarelle jännittyneenä, nautinnon tähtitarhaan..
REGINA 4/25
Voi ei, noloa.KAJ:llekin on Fazersuomi laittanut omat eväät matkaan. Toivottavasti Fazerin Sinisen lisäksi olisi paketti ruisleipää.
Se vaan on semmonen, tietyssä seurassa.Miksi te teette K:sta 1940 luvun suomileffojen ujon elovenan?
Missä näin sanotaan?Voi ei, noloa.
Se vaan on semmonen, tietyssä seurassa. Luonnollista ja kaunista.
Kaj:n instassa siinä videopätkän kommenteissa, joissa puhutaan "omista eväistä". Fazersuomi kommentoinut tänään sinne.Missä näin sanotaan?
Ok, enpä näytä pysyvän perässä asioissa enää.Kaj:n instassa siinä videopätkän kommenteissa, joissa puhutaan "omista eväistä". Fazersuomi kommentoinut tänään sinne.
Et ole ainut. Minäkin olen jo pudonnut aikoja sitten kyydistä.Ok, enpä näytä pysyvän perässä asioissa enää.