vierailija
Itse voi siten salata selailunsa ajankohdat, itse en ainakaan käytä stalkkerointiin vaan itseni piilottamiseen.Tietää miksi?
Itse voi siten salata selailunsa ajankohdat, itse en ainakaan käytä stalkkerointiin vaan itseni piilottamiseen.Tietää miksi?
Katotaan kun rahat loppuuSuomi tulee aina olemaan korkean teknologian hyvätasoista rakennuskantaa omaava ja turvallisuusnäkökohtia huomioiva sivistysvaltio. Sitä ei muutama kadulle joutuva köyhä muuta.
Eiköhän noi vaihdu ihan itsekseenkin, jos vaikka laite on sammutettuna tai on kirjautunut ulos tms. Miks tarvii välttis sitä vaihdella.Eli olet siellä vihreällä palluralla koko ajan, aika harva tekee niin.
Joo, Pisa-tulokset sen kun laskee, raksa-ala on kaukana laadusta nykyään jne.Tästä nyt en kyllä olis varma, jos nykyinen linja jatkuu. Hyvinvointi- ja sivistysvaltiota on kyllä alettu urakalla murentaa.
Ei ne lopu, sit otetaan lainaa.Katotaan kun rahat loppuu
No ei vaihdu tietenkään.Eiköhän noi vaihdu ihan itsekseenkin, jos vaikka laite on sammutettuna tai on kirjautunut ulos tms. Miks tarvii välttis sitä vaihdella.
Suomi on kaukana edellä Balkanin roskamaita. Ollaan sivistynyt länsimaa, se ei mihinkään muutu.Joo, Pisa-tulokset sen kun laskee, raksa-ala on kaukana laadusta nykyään jne.
Kohta ei saa enää lainaa.”Katotaan kun rahat loppuu”
Ei ne lopu, sit otetaan lainaa.
Vaihtuu ihan varmasti. Silloinhan ei ole paikalla.No ei vaihdu tietenkään.
No saadaanhan. Luottoluokitus AA+.Kohta ei saa enää lainaa.
Suomi on EU:n uusi Kreikka. Sekin on ollut mahtava sivistysvaltio aikoinaan.Suomi on kaukana edellä Balkanin roskamaita. Ollaan sivistynyt länsimaa, se ei mihinkään muutu.
Suomi on EU:n uusi Kreikka. Sekin on ollut mahtava sivistysvaltio aikoinaan.
Mua kiinnostaa jopa, että vaihtuuko, jos on läppärillä auki useita eri välilehtiä, ja katsot paraikaa just jotain muuta niistä kuin discordia. Että onko silloin paikalla.No ei vaihdu tietenkään.
Eikä olla. Meistä ei ikinä tule moraaliltamme välimeren maata. Se on vikana noilla muslimoilla. Kieroutunut moraali ja välimeren mailla se on muuten vain hyvin kyseenalaista. Balkanilla myös korruptio ja muu pa5ka rehottaa.Suomi on EU:n uusi Kreikka. Sekin on ollut mahtava sivistysvaltio aikoinaan.
En usko sovelluksen olevan noin älykäs.Vaihtuu ihan varmasti. Silloinhan ei ole paikalla.
Korruptio lisääntyy kun olot huononee. Nyt Suomessa on EUn korkein työttömyys heti Kreikan ja Espanjan jälkeen ja kasvaa vaan. Koulutettu väestö muuttaa ulkomaille ja tänne ei halua muuttaa ulkomaalaisia osaajia. Ei tämä lainarahalla kauaa pyöri enää kuten ollaan totuttu.Eikä olla. Meistä ei ikinä tule moraaliltamme välimeren maata. Se on vikana noilla muslimoilla. Kieroutunut moraali ja välimeren mailla se on muuten vain hyvin kyseenalaista. Balkanilla myös korruptio ja muu pa5ka rehottaa.
Ei hitto oot kujallaEn usko sovelluksen olevan noin älykäs.
En usko sovelluksen olevan noin älykäs.
Mutta ollaanhan siellä selaimella. Mä näen nytkin puhelimesta sovelluksesta, ettei mun läppärillä oleva tunnukseni ole paikalla, vaikka en piilota läsnäoloani sillä. Enkä ole myöskään läppärillä nyt.En usko sovelluksen olevan noin älykäs.
Britanniaan virtaa jatkuvasti osaajia, työvoimaa ja investointeja. Suomesta virtaa pois.Kyllä säilyy tasokkaana länsimaana aina, Britanniakin on sellainen verratuna Balkaniin, vaikka siellä on moni asia rempallaan verrattuna Suomeen. Se on se mentaliteetti, älykkäiden ja fiksujen vs muslimojen beduiinikusikäsielämä
Suomessa oli 90-luvun lamassakin varmaan(?) Euroopan korkein työttömyys ja mitä siitä seurasi? Ei nykyisiä oloja kummempaa. Se työttömyys oli paaaaljon pahempaa kuin nykyinen.Korruptio lisääntyy kun olot huononee. Nyt Suomessa on EUn korkein työttömyys heti Kreikan ja Espanjan jälkeen ja kasvaa vaan. Koulutettu väestö muuttaa ulkomaille ja tänne ei halua muuttaa ulkomaalaisia osaajia. Ei tämä lainarahalla kauaa pyöri enää kuten ollaan totuttu.
Mites se korruptio ei räjähtänyt käsiin 90-luvun lamasta? Tai miten se ei edes lisääntynyt?Korruptio lisääntyy kun olot huononee. Nyt Suomessa on EUn korkein työttömyys heti Kreikan ja Espanjan jälkeen ja kasvaa vaan. Koulutettu väestö muuttaa ulkomaille ja tänne ei halua muuttaa ulkomaalaisia osaajia. Ei tämä lainarahalla kauaa pyöri enää kuten ollaan totuttu.