vierailija
Ensi kertaan.No olipa järkevä provo. Oot tosi jekkuilija. Kyllä tuo vähän nuistuttaa Bojjjaanin villapaitaa

Ensi kertaan.No olipa järkevä provo. Oot tosi jekkuilija. Kyllä tuo vähän nuistuttaa Bojjjaanin villapaitaa
Heippa vanha Hiiva-Maija Vauvalta!Ensi kertaan.Voikaa hyvin.
Hei Hiiva-MaijaHeippa vanha Hiiva-Maija Vauvalta!
Täällä on paljon muitakin vanhoja ihmisiä, hyvin mahdut joukkoon Hiiva-Maija.Heippa vanha Hiiva-Maija Vauvalta!
Damonin raittiuden vuosipäivä taas lähenee Bojan oli vuosi sitten juhlimassa sitä Nykissä
Mä oon hiljentänyt koko tyypinKukaan ei enää keskustele sen kommentteihin yhtään mitään
No ei kaikkiin kommentoida muutoinkaan, pönttö.Kukaan ei enää keskustele sen kommentteihin yhtään mitään
Lapsellista.Mä oon hiljentänyt koko tyypin
Ketä nyt on hiertänyt?Hei sinä/te, joita olettamanne ns. mummot, mummelit, rollaattoririitat, vanhukset jne. hiertää noin kovin: Perusta ihmeessä oma nuorekas komposti, jolle asetat haluamasi yläikärajan. Ällöttää nuo jatkuvasti muka hauskat ikäkommentit mitenkään kulloinkin menossa olevaan keskusteluun liittyen. Voitte sitten siellä ihan rauhassa jatkaa kaikkitietävää keskustelua keskenänne.
Toivotteleehan se jouluakin joulukuussa vaikkei itse vietä sitä silloin.Eihän tässä ole se tietty fanitili pointtina vaan se että B valitsi sieltä postata islamiin liittyvän postauksen vaikka ei ole aiemmin mitään siihen uskontoon liittyvää toivotellut.
Mikä on sun ei-väsyttävä trollaus?Moi. Täällä yks, joka on myös joskus käynyt trol lailemassa täällä, kun järkevää keskustelua ei täällä enää synny. Nuo ikärasistiset jutut voisi kyllä jättää pois, mummottelu-läppä on jo täysin hapantunut. Muutenkin näitten tr ollausten taso on päässyt laskemaan. Samat jutut väsyttää.
Eiköhän suurin osa ei-muslimeistakin tiedä että ramadan on loppu ja nyt on eid. Ei se varmastikaan ole vieras asia, jos suku on kotoisin maasta, jossa enemmistö väestöstä on muslimeja. Noi fanitilin pitäjät on kyllä vissiin pohjoismakedonialaisia, jossa muslimeja on vähemmän, mutta tosi iso osa väestöstä kuitenkin. Heidän omia uskontojaan en tiedä. Ei kuitenkaan vaadi henkilökohtaisia tuttuja, että tietää mitä juhlia parhaillaan juhlitaan.Niin ja mistä se tilikään sellaisesta tietäisi ellei ole joku juttu tuolla päin.
Et sitten taaskaan keksinyt mitään muutaHiertääkö tena persvaossa?
Kyllä se vanhuus tulee heillekin. Kuinkahan sitten vielä naurattaa nää "hauskat" kommentit.Hei sinä/te, joita olettamanne ns. mummot, mummelit, rollaattoririitat, vanhukset jne. hiertää noin kovin: Perusta ihmeessä oma nuorekas komposti, jolle asetat haluamasi yläikärajan. Ällöttää nuo jatkuvasti muka hauskat ikäkommentit mitenkään kulloinkin menossa olevaan keskusteluun liittyen. Voitte sitten siellä ihan rauhassa jatkaa kaikkitietävää keskustelua keskenänne.
UNI:Näkee kuumia unia ennemminkin.
Mitä ihmettä oikein sekoilet?Käypäs poistelija nyt esittäytymässä Discordissa, saat muuten bannit