vierailija
Kuinka hiton monta kertaa kysyt samoilla sanoilla.Kuinka hiton vanhoja te ootte?
Kuinka hiton monta kertaa kysyt samoilla sanoilla.Kuinka hiton vanhoja te ootte?
Grillimaisterin Ykkösnyrkki. Tiedät varmaan miten nautittuna?Mikä makkara on sun suosikki? Paljon kuluu makkaraa vuodessa?
Mä näen silmissäni vanhainkodin dementiaosastolla kiikkustuolissa istuvan naisen, joka toistaa höpö höpö höpö höpöHöpö höpö
Tämän yhden kerranKuinka hiton monta kertaa kysyt samoilla sanoilla.
Mä? Parhaassa lapsentekoiässä.Kuinka hiton vanhoja te ootte?
Kuka sekin on?Joku heikkikinnusen hahmo hoki äteritsi pöteritsi puolilautaatsi. Tai joku jossain ikiaikojen sketsisarjassa
Uuuhh, fistaan ja höylään ja rakastan vain...Grillimaisterin Ykkösnyrkki. Tiedät varmaan miten nautittuna?
Kiiitoooos!! Tätä olen kaivannut![]()
@kartsariii on Instagram: "👀 😘"
8 likes, 0 comments - kartsariii on June 24, 2023: "👀 😘".www.instagram.com
Oho, mitäs täältä löytyikään! 1
![]()
@kartsariii on Instagram: "👀 😘"
8 likes, 0 comments - kartsariii on June 24, 2023: "👀 😘".www.instagram.com
Oho, mitäs täältä löytyikään! 1
Niin ja mistä se tilikään sellaisesta tietäisi ellei ole joku juttu tuolla päin.Eikö se B ole Bosniasta jossa suurin osa väestöstä muslimeja.
Jerehän on nimenomaan sanonut, että Bojan on parasta, mitä hänelle on tapahtunut.Niin on. Ei kukaan mitään lyijykynäpirrosta pidä huvikseen paraatipaikalla. Jere on parasta, mitä Bojanille on hänen omasta mielestään tapahtunut. Toisinpäin en ikävä kyllä (B:n kannalta) olisi niin varma
Sen sukulainen on mun työkaveri. On myös sellainen aurinko meillä työpaikalla. Ihana tyyppi.Mäpäs oon ollu PS:n vieressä sohvalla (vuonna ekr) Tämä ei ole provo. Tarina jatkuu vielä erikoisempana. Luin Joka Naisen Seksiniksitckirjaa ja PS kysyi, mitå oikein luen.
PS on muuten hitokseen karismaattinen ja "ikinuori" mies
Näköjään katsot ihan väärin jotain tilejäsi, koska K ei missään pohjoisessa ollutJos osaa seurata oikeita ihmisiä, niin kyllä on
P on parasta, mitä Jerpalle on tapahtunut. Jerppa on parasta, mitä BojanilleJerehän on nimenomaan sanonut, että Bojan on parasta, mitä hänelle on tapahtunut.
Joksuilta tullut myös taas viikkokirje!
Mutta Jere on itse kirjoittanut nimenomaan Bojanin olleen parasta, mitä hänelle, Jerelle on tapahtunut. Tosta Pekka Rinteestä en tiedä, miten kuvittelet hänen tähän liittyvän.P on parasta, mitä Jerpalle on tapahtunut. Jerppa on parasta, mitä Bojanille
Höpö höpöP on parasta, mitä Jerpalle on tapahtunut. Jerppa on parasta, mitä Bojanille